-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Moschino“ ironija ir būste verčia nusijuokti

„Moschino“ vardas pasaulyje siejamas su meile ir šypsena. Trys svarbiausios spalvos – raudona, juoda ir balta – bei netikėčiausiose vietose atsiduriantis širdelių motyvas „Moschino“ kolekcijų drabužiams suteikia dvasios polėkio ir gyvenimo džiaugsmo atspalvį.
Spintelės
Spintelės / Cuortesy „Altreforme“ nuotr.
Temos: 2 „Moschino“ Mada

Kartą po „Moschino cheap end chic“ kolekcijos pristatymo buvau pakviesta į vakarėlį gundančiu pavadinimu „Love Moschino“. Likau nustebinta ir sužavėta – kiek daug kiekvienoje scenografijos, enogastronomijos detalėje ir tiesiog visoje vakaro atmosferoje buvo meilės ir švelnios ironijos. Kiekvienas svečias galėjo paragauti originalaus aperityvo – trispalvių vėrinukų – širdelių, pagamintų iš mocarellos, vyšninių pomidorų ir bazilikų bei iš dviratininko gertuvių pilstomo energetinio gėrimo. Vakaro pabaigoje svečius apstulbino baltas lyg sniegas tortas su didžiule iš braškių sulipdyta širdimi.

Kitąkart teko nustebti, kai „Moschino“ mados namai pakvietimą į kolekciją atsiuntė rožiniame voke. Pakvietimu tapo gėlių formos iš kartono iškirpti akiniai rožiniais „stiklais“, ant kurių buvo dailiai išraityta pavardė. Tąkart apie „Moschino“ pristatymą sužinojo visas Milanas – juk iš viso pasaulio atvykę pirkėjai ir žurnalistai į šou prisistatė pasipuošę rožiniais „Moschino“ akiniais. Ką turėjo reikšti ši „Moschino“ siunčiama žinia? Nėra abejonių – kad į kasdienybę reikia pažvelgti pro rožinius akinius.

Dar vienas „Moschino“ iššūkis iki šiol lydi mano kasdienybę. Prieš tris metus atsiųstas pakvietimas – raudonu padažu ištepliotas itališkų receptų sąsiuvinis – ir šiandien nepakeičiama mano enciklopedija, taisyklingai surašyta namų šeimininkės ranka į suliniuotus puslapius. Tai geriausias „Moschino“ filosofijos dokumentas. Juk, pasak „Moschino“, visavertė kasdienybė – tai sveika ir spalvinga itališkų skonių virtuvė.

Tiesa, ne visoms Milano kolekcijų viešnioms ši provokacija buvo prie širdies. Itališka Viduržemio jūros dieta ir pomidorų padažo dėmės ant pakvietimo nepralinksmino vienos įtakingiausių mados savaitės viešnių – „Vogue“ Amerika redaktorės Annos Wintour. Bet palikime ją ramybėje. Pats ženklo įkūrėjas dizaineris Franco Moschino mokėjo džiaugtis gyvenimu ir savo džiaugsmą perdavė kitiems. Miręs nuo AIDS dizaineris paliko savo ironijos prieskonį kiekvienoje „Moschino“ stiliaus detalėje.

Todėl visada Milane „Moschino“ pristatymai privers klientus nusišypsoti. Kaskart kiekvienas kolekcijos drabužis mintimis nugabens į dar nepatirtą dimensiją. Viskas „Moschino“ filosofijoje taip paprasta ir kartu – visai kitaip, nei įprasta mados pasauliui. Aišku viena, „Moschino“ visada liks džiaugsmo ir sveikos ironijos ženklu.

Garsi Milano baldų bendrovė „Altreforme“ sveiką ir su niekuo nepalyginamą „Moschino“ ironiją nutarė įkūnyti ne tik drabužiuose, bet ir mūsų aplinkoje – biurų balduose ir nuosavame būste. Naujausioje „Moschino“ baldų kolekcijoje „Arlekino“ dominuoja džiaugsmu trykštantis klouno motyvas. Ryškios spalvos suteikia būstui visiškai netikėtą jaudinantį atspalvį.

Ar yra planetoje žmogus, kurio neprivertė nusijuokti svarbiausias cirko artistas – klounas? Rombais margintas arlekino drabužis net niūriausią dieną nuteiks optimistiškai.

Vargu ar kuri kita bendrovė būtų išdrįsusi šį motyvą panaudoti interjerui. Ryškiaspalvės geometrinės figūros, pasiskolintos iš arlekino garderobo, panorėjus „Moschino“ ženklą kuriantiems „Altreforme“ baldų dizaineriams, atsidūrė ant svetainės staliuko, drabužių spintų ir spintelių, sienos lentynų.

Pažvelgus į naujausią „Altreforme“ baldų kolekciją tampa aišku, kad vien klouno marškinių motyvo kūrėjams negana. Pavargę nuo dar visai neseniai baldų madoje dominavusio minimalistinio ligoninių stiliaus – pilkų ir kakavos atspalvių, nugludintų beveidžių formų – kūrėjai leidžia sau fantazuoti daugiau nei bet kada. Jie žaidžia be jokių tabu ir taisyklių.

„Moschino“ būstuose atsiranda ir nepakartojamas plisės motyvas. Ką jis primena? To paties klouno kostiumo gofruotą apykaklę.

Tik šį kartą ji – spalvinga ir banguojanti – atsidūrė po žurnalinio staliuko stikliniu stalviršiu. Arba spalvota plisės detalė – tiesiog kambario sienelė, atskirianti vieną nuo kitos.

Juokitės kiek tik norite, bet staliuko kaina privers surimtėti. Jis tikrai neatsidurs spalvas dievinančių vaikų kambaryje. Atžalų kambariui jis bus tiesiog pernelyg prabangus. Nes linksmasis „Moschino“ staliukas – tai ir technologijų stebuklas. Jis pagamintas iš specialaus aliuminio, padengtas blizgiu šviesą atspindinčiu paviršiumi. Staliukas – tai rankų darbo kūrinys, lyg aukštosios mados drabužis. Ne veltui baldų kūrėjai jį apibūdino kaip „stile sartoriale“ – (it. Individualios dirbtuvės stilius).

Žvelgiant į naują „Moschino“ baldų kolekciją sunku patikėti, kad atsiras klientas, kuris išdrįs savo būstą papuošti tokiu dizaino iššūkiu.

Bet Milane toks keistas klientas vis dėlto yra. Ir ne vienas. Juk Milanas dievina iššūkius. Ši mados meka stipri tuo, kad jos elitas moka pasijuokti iš savęs. Net tada, kai už lango visai pilka ir nėra jokio noro fantazuoti.

Užtenka praverti „Moschino“ spintos duris ir arlekino kuriami stebuklai tampa realybe.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius