Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Lieknėjame atostogų metu

Atostogų metu sportuokite
Flickr.com / Atostogų metu sportuokite
Šaltinis: Žvalus.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Geriausios atostogos, kai pakeičiate aplinką. Mes esame įpratę, kad turistinės išvykos – tai gulėjimas paplūdimyje arba įžymių vietų apžiūra. Tačiau juk yra ir alternatyva – aktyvaus fizinio krūvio turai.

Visų pirma, šių turų metu gauname daug naujų įspūdžių. Antra, juk dažnas iš atostogų grįžtame su papildomais kilogramais. Taigi, jei norite atostogų metu dar ir numesti nereikalingą svorį, aktyvaus poilsio turas – kaip tik jums.

Kur važiuoti?

Idealiomis šalimis aktyviam poilsiui tinka Italija, Ispanija, Tunisas, Graikija. Į Tailandą važiuokite, jei jums patinka joga, taip pat šiam tikslui tik ir Indija. Aktyvesnių programų šiose šalyse nesiūloma dėl drėgno klimato. Egiptas ir Turkija aktyviam poilsiui yra per karštos šalys. Jei norite išmokti gerai plaukti ir nardyti, rinkitės Kroatiją ir Bulgariją. Be to, aktyvus poilsis nuo sezono juk nepriklauso – išsirinkite norimą šalį ir pasidomėkite, kas joje yra siūloma.

Kas siūloma?

Turistinėse agentūrose galite išsirinkti tokias keliones, kur yra siūlomas visas fizinio aktyvumo kompleksas. Galite sportuoti aerobiką ir jėgos treniruotes, kai kam patinka ramesnės treniruotės – joga ir pilatesas, įvairūs tempimo pratimai. Vakarais organizuojami šokių pamokos. Visiems nuotaiką pakelia vedamos vandens aerobikos treniruotės baseine. Jei norite egzotikos – rinkitės Rytų kovos menus.

Apsauga

Jei pasirinkote aktyvaus poilsio atostogas, ypač karštose šalyse, būtinai su savimi turėkite šiuos reikmenis:

Apsauga nuo saulės. Azijos šalyse SPF lygis turi būti ne mažesnis nei 50. Taip pat pasirūpinkite ir apsauga nuo saulės plaukams, pasiimkite dekoratyvinę kosmetiką, apsaugančią nuo saulės.

Būtinai turėkite galvos apdangalą – jis reikalingas visiems užsiėmimas ir bet kurių kelionių metu. Žinoma, apdangalą rinkitės tokį, kad jis netrukdytų sportuoti.

Kaip ir bet kurių treniruočių metu, pasirūpinkite, kad netruktų vandens – jo turite gerti pakankamai ir po treniruočių.

Maistas – pagrindinė lieknėjimo sąlyga. Tačiau, jei sportuosite, organizmas pats padiktuos, ką reikėtų valgyti.

 

 

Komentarai
Temos Atostogos
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min