Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Mink pedalus: kuo naudingas dviratis?

Važiavimas dviračiu
Mikael Colville Andersen, Flickr.com / Važiavimas dviračiu
Šaltinis: Žvalus.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Kas gi nori vasaros dienomis trinti namų sienas arba vaikščioti į uždarą sporto klubą, nors jis būtų ir naujai įrengtas? Šviesiomis ir šiltomis dienomis kūnas reikalauja kuo daugiau gaivaus oro. Suderinkite malonumą su naudingu dalyku – pasivažinėkite dviračiu. Kodėl gi dviratis yra naudingas?

Raumenų ištvermė

Važinėjimas „geležiniu arkliuku“ susijęs su kontrastais: kojų raumenys tai įsitempia, tai atsipalaiduoja, o tai turi įtakos gražių raumenų formavimuisi. Be to, važiuojant dviračiu jūs nepakenksite sąnariams, skirtingai nei kitose sporto rūšyse.

Aerobinis krūvis plaučiams

Ilgas dviračio mynimas gryname ore – puiki galimybė priversti dirbti plaučius, net ir tuo atveju, jei važiuojate lėtai. Deguonimi aprūpinamas kraujas, tuomet aktyviai maitinasi smegenų ląstelės, taip pat kepenys, širdis ir kiti organai. Nenuostabu, kad po pasivažinėjimo jausitės gerai ir žvaliai.

Stiprinate širdį ir kraujagysles

Tie, kurie renkasi dviratį kaip fizinius pratimus, 50 proc. sumažėja rizika užsidirbti infarktą. Be pagrindinės širdies ir kraujagyslių apsaugos, važiavimas dviračiu mažina ir varikozės riziką.

Padeda numesti svorio

Gera žinia, norintiems sulieknėti: važiavimas dviračiu sudegina daugiau riebalų, ypač šlaunų srityje. Vienintelis niuansas – treniruotės turi vykti kasdien ir trukti iki 45 minučių. Prie to pridėkite subalansuotą mitybą ir rezultatą netrukus išvysite.

Nervinės sistemos perkrovimas

Dviratis – jūsų ištikimas draugas, jei norite ramybės ir atgauti pusiausvyrą. Važinėdami dviračiu jūs atsisveikinsite su savo problemomis, buitinių nesutarimų ir net patys nepastebėsite, kai nuotaika pagerės, jūs įgausite daug optimizmo ir jėgų antplūdžio.

Trumparegystės profilaktika

Važinėjimas dviračiais teigiamai veikia netgi akies raumenis. Esmė ta, kad žiūrima į tolį, žvilgsnis fokusuojamas į objektus esančius toli.

Imuniteto stiprinimas

Reguliariai minant pedalus gryname ore, organizmas apdovanoja jus stipriu imunitetu ir leidžia lengvai išgyventi peršalimo sezoną. Pagal statistiką, gulintys po darbo ant sofos, 70 proc. dažniau suserga šaltuoju metų laiku.

 

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min