Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Standus užpakaliukas pritūpimų dėka

Teisingai atliekami pritūpimai
Raj Taneja, Flickr.com / Teisingai atliekami pritūpimai
Šaltinis: Žvalus.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Pritūpimai – visiškai paprastas, tačiau tuo pačiu labai efektyvus pratimas, padedantis greitai ištreniruoti sėdmenų raumenis. Šis pratimas priverčia dirbti didesnę dalį sėdmenų raumenyno, o taip pat ir priekinę bei užpakalinę šlaunų dalis.

Pritūpimai bus ypač efektyvūs, jei juos atliksite su papildomu svoriu. Tačiau atliekant pritūpimus su svarmenimis, reikia labai saugoti kelių sąnarius, todėl prieš tai būtinas apšilimas, galima atlikti keletą tempimo pratimų.

Taigi, kojos pečių plotyje, krūtinė ištempta ir tiesi, rankos ištiestos į priekį, pečiai suvesti atgal. Lenkite kojas per kelius, o dubenį tempkite atgal lyg norėdami prisėsti. Laikydami nugarą tiesiai, viršutinę kūno dalį šiek tiek palenkite į priekį. Grįžkite į pradinę padėtį.

Norėdami taisyklingai atlikti pritūpimus, laikykitės šių rekomendacijų:

  • neatkelkite pėdų nuo grindų;
  • nenuleiskite sėdmenų žemiau kelių;
  • pratimą atlikite kuo lėčiau, saugodami savo sąnarius.
 

 

Komentarai
Temos Sėdmenys
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min