Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Cholesterolio mažinimas natūraliais būdais

Susirūpinkite cholesterolio kiekiu kraujyje
Flickr.com / Susirūpinkite cholesterolio kiekiu kraujyje
Šaltinis: Žvalus.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Pats cholesterolis nėra kenksmingas, organizmas natūraliai jį gamina ir jis atlieka keletą svarbių funkcijų: dalyvauja naujų ląstelių „statyboje“, gamina hormonus ir apsaugo nervų sistemą. Tačiau, jei cholesterolio kiekis pernelyg padidėja – jis tampa rimta grėsme mūsų organizmui.

Pakilęs cholesterolio kiekis padidina insulino, stenokardijos, širdies priepuolių riziką. Kaip apsisaugoti nuo kenksmingo cholesterolio poveikio?

Pateikiame keletą natūralių metodų, kurie padės sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje.

  • Stebėkite savo svorį. Atlikti tyrimai parodė, kad kuo labiau viršsvoris viršija normą, tuo daugiau cholesterolio organizmas gamina. Kiekvienas Jūsų priaugtas kilogramas vidutiniškai 2 punktais padidina cholesterolio kiekį. Valgykite daugiau vaisių, daržovių, grūdų ir kruopų.
  • Apribokite savo mityboje sočiųjų riebalų suvartojimą: mėsos, sviesto, sūrių ir pan. Šiuos produktus pakeiskite žuvimi, neriebiais pieno produktais, polinesočiaisiais aliejais, pavyzdžiui, kukurūzų, sojos ar saulėgrąžų.
  • Vartokite mažiau kiaušinių. Nereikia visai jų išbraukti iš savo valgiaraščio, pasistenkite laikytis taisyklės „trys kiaušiniai per savaitę“. Be to, tik kiaušinio trynyje yra cholesterolio, baltymus galite vartoti neribotai.
  • Valgykite daugiau ankštinių augalų. Juose yra pektino, kuris šalina cholesterolį iš organizmo.
  • Į savo racioną įtraukite morkas – jose taip pat yra pektino. 2 morkos kasdien gali sumažinti cholesterolio kiekį 10–20 proc.
  • Neatsisakykite česnako. Jei dažnai ir daug valgysite šviežių česnakų cholesterolio kiekis kraujyje sumažės. Tačiau, nemalonaus burnos kvapo neišvengsite. Todėl geriausia įsigyti skysto česnakų ekstrakto – jis taip pat veiksmingai kovoja su padidėjusiu cholesteroliu.
  • Sportuokite – tai labai efektyvus būdas sumažinti sočiųjų riebalų kiekį organizme. Fizinis krūvis skatina organizmą valyti kraują nuo riebalų po valgio.
  • Nerūkykite. Atlikti tyrimai parodė, kad rūkaliai dažnai kenčia nuo mažo nesočiųjų riebalų kiekio organizme.
  • Gerkite arbatą. Joje esantys taninai padeda kovoti su cholesteroliu.
  • Maisto papildai (vitaminai C, E, kalcis) taip pat padeda užkirsti kelią cholesterolio padidėjimui.
  • Cholesterolio kiekį padeda sureguliuoti žolelės: juodžolė, liucerna, ženšenis, raudonasis ankštpipiris. Šie augalai efektyviai mažina sočiųjų riebalų kiekį.
 

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min