Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kava nuo raumenų skausmo

Kava intensyviai treniruotei
Flickr.com / Kava intensyviai treniruotei
Šaltinis: Žvalus.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Du puodeliai kavos prieš intensyvią treniruotę gali sumažinti raumenų skausmą po fizinio krūvio.

Atlikti JAV moksliniai tyrimai parodė, kad jauni vyrai, vieną valandą mindami dviračio pedalus greitu tempu, vėliau nejaučia raumenų skausmo, jei prieš treniruotę gauna dozę kofeino.

Šis skausmą malšinantis efektas pastebimas ir tų sportininkų, kurie kavą geria reguliariai, ir tų, kurie šio gėrimo išgeria tik kartais, prieš treniruotę.

Teoriškai, kofeinas gali sumažinti raumenų skausmą blokuodamas cheminio komponento adenozino aktyvumą. Jis vaidina svarbią rolę biochemininiuose procesuose, dalyvauja miego stimuliacijoje, suteikia žvalumo ir gali aktyvuoti skausmo receptorius žmogaus organizmo ląstelėse.

Mokslininkai teigia, kad kofeiną galima naudoti kaip saugią priemonę raumenų skausmo malšinimui tiek profesionaliame sporte, tiek ir mėgėjų.

Reiktų priminti, kad anksčiau mokslininkai paskelbė, jog trys–penki kavos puodeliai per dieną gali sumažinti Alzhaimerio ligos riziką net 60–65 procentais. Tai padaryti padeda kavoje esantys antioksidantai. Tačiau visgi, šį kvapnų gėrimą vartoti reikia atsargiai bei saikingai, nes kofeinas gali sukelti haliucinacijas.

 

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min