Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

5 įrankiai, kurių prireiks jums laikantis dietos

Virtuvinės svarstyklės
Mark Turnauckas, Flickr.com / Virtuvinės svarstyklės
Šaltinis: Žvalus.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Prieš statistiką nėra jokių argumentų. Ji galioja ir lieknėjimui. Visas stebuklas slypi psichologijoje: kai mes matuojame, tuomet efektas tampa reikšmingesnis. Numesti du kilogramai per savaitę tampa puiki motyvacija naujiems tikslams siekti. Pateiksime keletą įrankių, kurie padės jums laikytis dietos ir siekti svaiginančių lieknėjimo rezultatų.

Svarstyklės

Tai lieknėjančiųjų altorius ir pagrindinis instrumentas. Ant svarstyklių mes lipame dieną ir vakare, ir panikuojame dėl kiekvieno svarstyklės virptelėjimo. O juk pamirštame, kad kūno svoris keičiasi netgi priklausomai nuo paros laiko, taip pat ir išgertų skysčių kiekio. Dietologai rekomenduoja svertis vienąkart per savaitę  ir ant tų pačių svarstyklių. Vargu, ar sužinosite, ar jūsų svarstyklės rodo teisingai, tačiau jūs tiksliai žinosite, kiek kilogramų numetėte.

Žingsniamatis

Jis puikiai tinka ofiso darbuotojams. Kiekvienos dienos žingsnių norma suaugusiam žmogui – 10 000. Jei jūs dirbate biure, o iki jo važiuojate automobiliu, o po darbo važiuojate namo, vargu, ar jūs išvaikštote ir pusę dienos normos: pusvalandinis pasivaikščiojimas siekia 2500 žingsnių. Kad patikrintumėte, kiek žingsnių sužingsniuojate per tam tikrą laiką, savaitę vaikščiokite su žingsniamačiu, ir palyginkite savo nueitus kilometrus su specialistų rekomendacijomis. Bet kokiu atveju, vaikščiojimas tikrai naudingesnis jūsų organizmui nei sėdėjimas prie stalo, o žingsniamatis gali tapti puikus stimulas vaikščiojimui. Pradėkite lenktyniauti su savimi ir per pirmas 21 dienas pažadėkite sau nueiti ne mažiau nei 10 000 žingsnių per dieną. O po trijų savaičių, taip žada psichologai, tai taps įpročiu. Į šį žaidimą pajunkite visą šeimą ir rungtyniaukite visi – bus smagu!

Pulsometras

Jis reikalingas matuoti širdies susitraukimų dažnumą. Kam gi tai mums reikia žinoti? Nuo šio dažnumo priklauso treniruočių efektyvumas. Sužinoti savo maksimalias pulso rekomendacijas galima pagal šią formulę: 220–jūsų amžius= maksimalus pulsas. Treniruočių metu geriau šio skaičiaus neviršyti, kitu atveju krūvis širdžiai bus pavojingas. Pulsometras padės jums visa tai kontroliuoti. Riebalų deginimui jums reikia 70 proc. nuo maksimalaus pulso, o aerobinio krūvio metu – 80 proc. Jei vystote ištvermę, tuomet pulsas gali siekti 90 proc. maksimalios vertės. Reikia pastebėti, kad treniruokliuose įtaisyti pulsometrai ne visuomet būna teisingi, be to, bėgant jums reikėtų laikytis už rankenų, norint sužinoti pulsą.

Jogurtinė

Jogurtas – vienas iš populiariausių maisto produktų lieknėjančioms ir tiems, kurie laikosi sveiko gyvenimo būdo. Todėl jogurtinė yra vienas naudingiausių įrankių virtuvėje: jūs visuomet turėsite šviežiai pagaminto jogurto ir bet kokiais kiekiais. Be to, norint pagaminti jogurtą, jums užteks tik pieno. Jogurtą galima pagaminti bet kokį: užtenka pridėti vaisių arba uogų – ir gausite naudingą pusrytį be konservantų. Taip pat galite gaminti jogurtinius padažus prie karštųjų patiekalų.

Virtuvinės svarstyklės

Jūs esate tai, ką valgote. Ir ne tik ką, bet ir kiek. O kiek jūs suvalgote padės sužinoti virtuvinės svarstyklės. Su jomis paprasčiau suskaičiuoti suvalgytų produktų kalorijas, jei žinote, kiek kalorijų yra 100 gr maisto. Tai reiškia, kad ir dienoraštį pildyti bus paprasčiau. Be abejo, svarstyklės bus visuomet naudingos ir gaminant ypatingus patiekalus, kuriems reikia skrupulingų apskaičiavimų – nereikės dėti visko „iš akies“.

 

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min