Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Jei norite sulieknėti – nepietaukite pernelyg vėlai

Pietų metas
Earls, Flickr.com / Pietų metas
Šaltinis: Žvalus.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Naujausi tyrimai įrodė, kad jei stengiatės atsikratyti viršsvorio, atidžiai sekite ne tik kiek kalorijų suvartojate, bet ir stebėkite kada valgote.

Kuo vėliau suvalgysite savo pietus (tai jūsų sočiausia dienos porcija) tuo lėčiau tirps kilogramai, ir atvirkščiai. Kitaip tariant, kuo vėlesniu laiku suvalgote savo pagrindinį patiekalą, tuo sudėtingiau jums bus atsikratyti papildomo svorio, taip tvirtina JAV tyrinėtojai. Anot jų, atliktų tyrimų rezultatai rodo, kad žmonės, kurie valgo vėlesniu paros metu netenka mažiau kilogramų, jiems sunkiau greitai atsikratyti viršsvorio, nei tiems, kurie pietauja iki 15 val. Todėl išvada tokia – labai svarbus svorio mažėjimo faktorius yra tai, kurią valandą žmogus valgo savo pietus.

Buvo atliktas tyrimas su 420 žmonėmis, turinčiais viršsvorio. Tyrimas truko 20 savaičių. Pagrindinis paros patiekalas buvo valgomas pietų metu, būtent iš jo gaunama 40 proc. paros kalorijų normos.

Apie pusę tyrimo dalyvių sudarė moterys, kurių vidutinis amžius buvo 42 metai. Pusė iš jų suvalgydavo savo pietus ankstesniu laiku (iki 15 val.), o kita pusė tyrimo dalyvių – pietaudavo vėliau (po 15 val.).

Tyrėjai pastebėjo, kad tos grupės moterys, kurios pietavo iki 15 val. greičiau lieknėjo, nei tos, kurios pietavo vėlesniu laiku.

Tie, kurie pietaudavo beveik pavakare, lieknėjo kur kas lėčiau, taip pat buvo pastebėtas mažesnis jų jautrumas insulinui, o tai padidina cukrinio diabeto riziką.

 

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min