Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kodėl ėda rėmuo?

Daugelį bent kelis kartus per metus kankina rėmuo
Professionals WANT, Flickr.com / Daugelį bent kelis kartus per metus kankina rėmuo
Šaltinis: Žvalus.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Dauguma žmonių karts nuo karto skundžiasi dėl rėmens, kai degina ir skauda skrandį. Rėmuo tik simptomas esamų negalavimų, tarp kurių dažniausias – gastritas.

Kodėl kyla rėmuo, priežasčių galima rasti daugybę, tačiau skausmingų pojūčių atsiradimo priežastis – tik viena. Maistas per stemplę patenka į skrandį. Juos skiria taip vadinamas širdies sfinkteris – raumens žiedas, kurio užduotis leisti maistą iš viršaus į apačią ir neleisti atgal į stemplę patekti skrandžio turiniui iš apačios į viršų. Tačiau jei dėl kokių nors priežasčių sfinkteris nesuveikia, tuomet skrandžio turinys grįžta į stemplę ir žmogus jaučia deginimą bei skausmą.

Jei šie priepuoliai gan dažni ir reguliarūs, būtina kreiptis į gydytoją, kuris paskirs reikiamus tyrimus. Neskubėkite bėgti pas gastroenterologą, nors pas jį irgi rekomenduojama apsilankyti, nes rėmuo gali signalizuoti ir apie širdies ligų problemas.

Jei rėmuo ėda tik porą kartų per metus, tuomet nėra dėl ko nerimauti. Greičiausiai kalta neteisinga mityba, piktnaudžiavimas aštriu ar riebiu maistu, alkoholiu. Kartais rėmuo sukyla, užvalgius rūgščių vaisių – citrinų, obuolių, slyvų, taip pat išgėrus kefyro ar suvalgius tam tikros rūšies duonos.

Susiję su rėmens problemomis faktoriai – antsvoris ir vyresnis amžius.

Staiga pakėlus sunkų svorį, rėmuo taip pat gali sukilti. Tai susiję su kraujospūdžiu ir vidinių organų spaudimu.

Liaudies medicinos priemonės, kovojant su rėmeniu – soda, kreida, aktyvinta anglis, linų sėmenų nuoviras. Kitiems padeda šviežias pienas. Tačiau paprasti metodai gydo tik pačius simptomus, bet ne ligos priežastį – dėl gydymo, vis dėlto, rekomenduojama kreiptis į gydytojus ir specialistus.

Norint išvengti rėmens, reikia laikytis teisingo mitybos režimo. Valgyti mažai ir dažnai, 5-6 kartus per dieną, nepersivalgant ir neprikemšant skrandžio. Po valgio būtina eiti pasivaikščioti, pastovėti, bet ne kristi į lovą. Blogiausiu atveju – pasėdėti.

Labai gerai, jei kontroliuotumėte ir ką valgote: norint išvengti rėmens problemų, reiktų atsisakyti ruginės duonos, pupų, kopūstų ir gazuotų gėrimų. Tai produktai, kurie iššaukia daugiau skrandžio sulčių. Tarp jų ir kepti patiekalai.

Žmogaus organizmas negali egzistuoti be maistingų medžiagų. Tačiau norėdami išsaugoti savo sveikatą, venkite naudoti tą maistą, kuris jums sukelia nemalonius pojūčius. Skanaus!

 

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min