Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Mažiau kaloringi trinti kokteiliai – vos iki 250 kalorijų

Arbūzų kokteilis
„Fotolia“ nuotr. / Arbūzų kokteilis
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Trinti kokteiliai nėra jau tokie sveiki, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Neatsakingai ir neapgalvotai suplaktas kokteilis gali smogti 400 kalorijų bomba ir viršyti rekomenduojamą cukraus paros normą. Kaip pasigaminti mažiau kalorijų turinčius trintus kokteilius naudojant tokį patį kiekį vaisių ir išsaugoti gardų jų skonį, pataria cookinglight.com.

Riešutų sviesto ir aviečių (237 kcal): 1/4 stiklinės 1 proc. riebumo pieno, 1/2 vidutinio dydžio gerai sunokusio banano, 1 valg. š. riešutų sviesto, 1 stiklinė šviežių ar šaldytų aviečių, 1/2 stiklinės smulkinto ledo.

Persikų ir pasukų (231 kcal): 1 1/2 stiklinės smulkintų šviežių persikų, 1/2 stiklinės pasukų, 1/2 vidutinio dydžio banano, 2 arbat. š. medaus, 1/2 stiklinės smulkinto ledo.

Uogų ir burokėlių (219 kcal): 1 stiklinė mėlynių, 1/2 stiklinės šviežių ar šaldytų aviečių, 1/3 stiklinės smulkintų virtų burokėlių, 1/4 stiklinės graikiško jogurto, 1/4 stiklinės šviežių apelsinų sulčių, 1 arbat. š. agavos nektaro.

Ananasų (203 kcal): 1/2 vidutinio dydžio banano, 1/4 stiklinės kokosų pieno, 1 stiklinė smulkinto ananaso, 1/4 stiklinės atšaldytų ananasų sulčių, 1/2 stiklinės smulkinto ledo.

Mango, avokado ir žaliosios citrinos (191 kcal): 1/4 stiklinės smulkinto avokado, 1 stiklinė smulkinto mango, 1 valg. š. žaliosios citrinos sulčių, 1 valg. š. šviežios mėtos, 1 arbat. š.  medaus, 2 stiklinės ledo.

Imbiero, uogų ir avižų (179 kcal): 1/4 stiklinės paruoštų avižinių dribsnių, 1/4 stiklinės 1 proc. riebumo pieno, 1/2 arbat. š. tarkuoto imbiero, 1 stiklinė šviežių gervuogių, 1/2 stiklinės smulkintų braškių, 1 arbat. š. medaus, 1/2 stiklinės ledo.

Špinatų ir melionų (162 kcal): 1 stiklinė mažų špinatų lapelių, 1 1/2 stiklinės meliono, 1/3 stiklinės vanilės skonio graikiško jogurto.

Arbūzo ir mėtų (98 kcal): 2 stiklinės besėklio arbūzo, 2 valg. š. šviežios mėtos, 1/3 stiklinės 2 proc. riebumo graikiško jogurto.

Parengė Kamilė Matusevičiūtė

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min