Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Požymiai, kad jums trūksta vitaminų

Vitaminai lėkštėje
Steven Depolo, Flickr.com / Vitaminai lėkštėje
Šaltinis: Žvalus.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Blogai miegate? Kankina menstruacijų skausmai? Pastoviai randate ant kūno mėlynes? Vadinasi, jums trūksta vitaminų.

Raudonos akys

Jums trūksta B grupės vitaminų. Akių paraudimas atsiranda, kai akies obuolio smulkūs kapiliarai persipildo krauju, todėl jums atsiranda uždegimas. Tai gali atsitikti ir dėl vitaminų B2 bei B6 trūkumo, kurie reguliuoja skysčių tekėjimą akyse.

Kur jų gauti? Pieno produktai, žuvis, mėsa (ypač kepenys), avokadas, graikiški riešutai.

Raumenų mėšlungis

Jums trūksta magnio. Šis mineralas tiesiog būtinas nervinių signalų perdavimui iš smegenų į raumenis bei atgal.

Kur jo gauti? Pilno grūdo duona ir makaronai, rudi ryžiai, džiovinti vaisiai, grybai ir riešutai.

Dažni cistitai

Jums trūksta C vitamino. Šlapimo sistemos uždegimus sukelia bakterijos, o jas galima išnaikinti tik medikamentų pagalba. Tačiau užmušti infekciją pakanka paprastos askorbo rūgšties.

Kur jo gauti? Citrusiniai vaisiai, brokoliai, raudonos daržovės ir uogos.

Šalti delnai ir pėdos

Jums trūksta seleno. Selenas reikalingas normaliam skydliaukės darbui, kuri gamina organizme svarbiausius hormonus. Iš dalies skydliaukė reguliuoja ir medžiagų apykaitą bei palaiko normalią kraujotaką.

Kur jo gauti? Riešutai, saulėgrąžos, pupos, žuvis, jūros gėrybės.

Gausios ir skausmingos menstruacijos

Jums trūksta K vitamino. Šis vitaminas gana mažai išstudijuotas, tačiau mokslininkai patvirtino, kad jis reikalingas tinkamam kraujo krešėjimui. Todėl jo trūkumas gali sąlygoti sunkų gijimą ir gausų kraujavimą – ar tai bus traumos, ar menstruacijos.

Kur jo gauti? Žalios daržovės, pilno grūdo gaminiai, mėsa.

Dažnos mėlynės

Jums trūksta vitamino C. Be jo oda tampa minkšta, lengvai pažeidžiama, o gijimo procesas trunka ilgiau. Todėl vos susižeidus atsiranda mėlynė ir ji gyja gana ilgai.

Sausa oda

Jums trūksta vitamino A. Jo dažnai prideda į kremus ir kitas odos priežiūros priemones, kadangi taip išsaugomas odos elastingumas, greičiau atsinaujina odos ląstelės. Tačiau trinti vitaminus į odą – ne pats geriausias sprendimas.

Kur jo gauti? Riebi žuvis, kiaušiniai, pieno produktai, raudoni, geltoni ir oranžiniai vaisiai bei daržovės.

Kvapas iš burnos

Jums trūksta vitamino C. Ir vėl jus išgelbės askorbo rūgštis. Vitaminas C padeda iš organizmo pašalinti nereikalingus skysčius ir toksinus, kurie ir iššaukia nemalonaus kvapo atsiradimą.

Stresas

Jums trūksta B grupės vitaminų ir magnio. Šios medžiagos smegenyse padeda gaminti enzimus – ypatingus baltymus, greitinančius chemines reakcijas visame organizme. Enzimai pasirūpina normaliu visų organų ir sistemų funkcionavimu, tačiau ypatingai reikalingi sukaupti dėmesį ir įsisavinti žinias.

PMS

Jums trūksta cinko. Cinkas padeda įveikti hormonų audras, stiprina lytinės sistemos sveikatą ir netgi padeda gydant nuo nevaisingumo. Taip pat jis rekomenduojamas ir menstruacijų metu.

Kur jo gauti? Jūros gėrybės, paukštiena, jautiena, anakardžių riešutai.

Apatija, mieguistumas

Jums trūksta geležies. Šio mikroelemento dėka organizmas gamina hemoglobino baltymą, kuris per kraujotaką išnešioja deguonį. Kuo mažiau hemoglobino, tuo mažiau oro gauna mūsų organizmo audiniai, o be deguonies nesugeba panaudoti energijos ir atitinkamai normaliai funkcionuoti.

Kur jos gauti? Raudona mėsa, džiovinti vaisiai, kiaušiniai, citrusiniai vaisiai ir daržovės.

Nemiga

Jums trūksta magnio. Magnis sustiprina triptofano efektą – aminorūgščių, kurios padeda gaminti melatonino hormoną. Trūkstant melatonino organizme sutrinka miego ir būdravimo ritmas: naktį jūs negalite užmigti, o ryte negalite atplėšti akių.

 

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min