-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kinija vilioja turistus nauja keista atrakcija: šįkart – galimybe imituoti savo mirtį

Kinijoje Šanchajuje turistai galės išbandyti naują atrakciją, kurios metu žmogus gali imituoti savo mirtį – pajusti, ką reiškia būti kremuojamam. Anot šio žaidimo sumanytojų, tai padės žmonėms suprasti gyvenimo kainą ir reikšmę.
Krematoriumas
Krematoriumas / „Scanpix“ nuotr.
„The Samadhi“ – 4D žaidimas, kuris suteikia žmogui galimybę pajusti, ką reiškia būti mirusiam. Žaidime žmogus turi įveikti daugybę kliūčių, kad išvengtų mirties. Tie, kuriems nepasiseka susidoroti su rungtimis, patenka į netikrą krematoriumą. Jame pasitelkiant karštą orą ir naudojant šviesos projekcijas sukuriamas kaip įmanoma tikresnis deginimo įspūdis. Tada kremuotas žaidėjas patenka į minkštą kapsulę ir imituojamas atgimimas.

Tie, kurie įveikia visus iššūkius, žaidime vis tiek turės mirti. „Nesvarbu, kad jie išliko, vis tiek kada nors kiekvienas turės mirti“, – kalbėjo Dingas Rui, vienas iš žaidimo kūrėjų.

Žaidimo organizatoriai, rengdami šią atrakciją ir patys patyrė neįprastų pojūčių. Norėdami sukurti kuo tikresnę krematoriumo aplinką, turėjo patys ten pabūti. Abu organizatoriai buvo įlindę į tikrą krematoriumo krosnį, vienintelis dalykas, ko ten nebuvo – ugnies liepsnų, tačiau labai dideliame karštyje Huange Weipingui ir D.Rui pabūti teko.

Organizatoriai teigia šį žaidimą sukūrę tam, kad žmonės įvertintų gyvenimo ir gyvybės svarbą.

„Darėsi vis karščiau, man darėsi vis sunkiau kvėpuoti, galvojau, kad tuoj mano gyvenimas baigsis“, – apie potyrius krematoriume pasakojo D.Rui.

Suprasti gyvenimo prasmę

Galimybę imituoti savo mirtį suteikiančią atrakciją išbandyti galima bus jau rugsėjį, tikino organizatoriai. Šio žaidimo kaina vienam asmeniui – 103 litai (40 dolerių).

Organizatoriai teigia šį žaidimą sukūrę tam, kad žmonės įvertintų gyvenimo ir gyvybės svarbą, reikšmę. H.Weipingas pasakojo, kas apie gyvenimo reikšmę pradėjo mąstyti po pelningo, bet vėliau nenusisekusio verslo žlugimo. Vėliau vyras studijavo psichologiją, dirbo savanoriu per žemės drebėjimą, o vėliau įkūrė organizaciją, teikiančią paramą onkologinėmis ligomis sergantiems pacientams.

„Kinija padarė mane turtingu žmogumi, bet aš nesupratau gyvenimo prasmės, todėl visko netekau“, – kalbėjo H.Weipingas. Tuo tarpu D.Rui dvejus metus domėjosi gyvenimo ir mirties reikšmėmis įvairiose religijose, kalbėjo su įvairiais specialistais ir galiausiai gimė „The Samadhi“ mintis.

„Mums trūksta žinių apie mirtį, todėl jos baimė yra tokia didelė, – kalbėjo D.Rui. – Aš manau, kad „The Samadhi“ padės suprasti gyvenimo vertę ir padės žmonėms susitaikyti su jų mirtingumu.“

Tai nėra vienintelė keista atrakcija turistams Kinijoje. Šiemet šioje šalyje startavo ir kita pramoga – galimybė dalyvauti savo paties laidotuvėse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius