Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Japoniją įsimylėjęs Sergejus Grigorjevas siekia sugriauti lietuvių galvose esančius mitus

Grafikos dizainerio Sergejaus Grigorjevo pažintis su Japonija prasidėjo nuo animacinio filmuko „Drakonų kovos“. Dabar tai yra jo darbas ir laisvalaikis. Šį rudenį trečią kartą į Japoniją vykstantis vyras žavisi šios šalies kultūra, maistu, tradicijos ir draugiškais žmonėms bei siekia supažindinti lietuvius su japonų kultūra.
Sergejaus Grigorjevo kadrai, užfiksuoti Japonijoje
Sergejaus Grigorjevo kadrai, užfiksuoti Japonijoje / S.Grigorjevo nuotr.
Temos: 1 Japonija

S.Grigorjevas pasakoja, jog trauka šiai šaliai atsirado dar vaikystėje. „Kai buvau vaikas labai mėgdavau per televiziją žiūrėti japonišką animacinį filmą „Drakonų kovos“.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Sergejus Grigorjevas
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Sergejus Grigorjevas

Dabar kartu su kolegomis iš Japonijos ambasados juokaujame, jog japoniška animacija yra geriausias jų rinkodaros įrankis. Nes jauni žmonės, vaikai žiūrėdami šiuos filmukus pastebi, kad personažai valgo kitokį maistą, miega ant grindų ir elgiasi kitaip, nei esame įpratę. Mane, kaip ir daugelį žiūrovų, tai sužavėjo ir bėgant metams šis susidomėjimas išaugo į darbą“, – pasakojo vilnietis.

Pasak jo, pradžioje tėvai kritikuodavo, kad per daug laiko praleidžia besidomėdamas Japonijos kultūra. Tačiau tai jo nesustabdė. O po pirmosios kelionės entuziazmas tik išaugo ir kartu su bendraminčiais jaunas vyras pradėjo organizuoti pirmąjį festivalį, kurio tikslas buvo supažindinti lietuvius su Japonijos kultūra.

„Žinoma, tuomet tėvų nuomonė, jog tai tik laiko švaistymas, pasikeitė“ – šmaikštavo S.Grigorjevas.

Paklaustas, kuo jį žavi ši vakariečiams vis dar egzotiška šalis, S.Grigorjevas pasakojo, jog bene labiausiai jam patinka informacinių, reklaminių stendų gausa miestų gatvėse.

S.Grigorjevo nuotr./Sergejaus Grigorjevo kadrai, užfiksuoti Japonijoje
S.Grigorjevo nuotr./
Sergejaus kadrai, užfiksuoti Japonijoje

„Kadangi esu grafikos dizaineris, man itin patinka, kaip japonai išnaudoja kiekvieną laisvą plotą reklaminiams stendams. Visi jie ryškūs ir masyvūs.

Dažnai vakariečiams sunku priprasti prie tokių chaotiškų vaizdų miestų gatvėse.

Žiūrint į juos akivaizdu, kad japonų kūryba yra sąlygota tikrai ne vakarietiškos mokyklos“, – sakė grafikos dizaineris.

Japonijos žinovu jau galintis vadintis lietuvis pastebėjo, kad pas mus, kaip ir didžiojoje dalyje Vakarų šalių, kai kurie japoniškos kultūros dalykai vis dar suprantami neteisingai. Pavyzdžiui, animacija. 

„Vakarų kultūroje japoniška animacija dažnai interpretuojama klaidingai, tarkim, Lietuvoje, šie animaciniai kūriniai yra skirti vaikams, jaunesniems žiūrovams. Tuo metu patys japonai animacijos forma pateikia aktualijas ir rimto turinio naujienas. Begalė šios industrijos kūrinių yra skirta suaugusiems“, – apie klaidingą požiūrį į japonišką animaciją pasakojo S.Grigorjevas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius