-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

„Chery Media LT“: „Norime grąžinti pinigus, sumokėtus už „Freshtravel“ keliones“

Per grupinių apsipirkimų portalus beta.lt ir grupinis.lt turistai buvo įsigiję UAB „Freshtravel“ pardavinėjamų kelionių už 160 tūkst. eurų (552 tūkst. litų). Nors vartotojų sumokėtus pinigus bendrovė „Chery Media LT“ savo klientams norėtų atiduoti tuoj pat, gali būti, jog to padaryti negalės.
UAB „Cherry Media LT“ generalinis direktorius Vilius Juraitis
UAB „Chery Media LT“ generalinis direktorius Vilius Juraitis / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

UAB „Chery Media LT“, valdančios portalus grupinis.lt ir beta.lt, generalinis direktorius Vilius Juraitis 15min.lt sakė, jog šiuo metu konsultuojamasi su teisininkais, ar pervedusi sumokėtus pinigus klientams, įsigijusiems neįvykusias keliones iš bankrutavusios „Freshtravel“, jų įmonė nepažeis Lietuvos įstatymų. 

„Turizmo departamentas norėtų, kad mes iš karto pervestume savo vartotojams (už keliones sumokėtus pinigus – aut. past.). Mūsų noras šitoje vietoje visiškai sutampa. Bet mes kalbame ne apie gerą valią, o apie Lietuvoje galiojančius įstatymus. Darome viską, kad sužinotume, kaip daryti, kad vartotojai tuos pinigus atgautų.

Mes bandome ieškoti būdų, kad vartotojams, pirkusiems „Freshtravel“ keliones iš grupinis.lt ir beta.lt, nereikėtų sumokėtų pinigų ieškoti iš bankroto administratoriaus, – sakė V.Juraitis. 

Teisininkai, su kuriais konsultuojamės, sako, kad įmonė (UAB „Freshtravel“, – aut. past.) šiuo metu yra paskelbta nemokia. Tai visi žino. Visi supranta, kad tai yra bankroto procedūros pradžia. O bet kokiai įmonei bankrutavus visas turtas (ir piniginės, ir nepiniginės lėšos) yra ne mūsų, ne vartotojų, bet teismo arba bankroto administratoriaus jurisdikcijoje. Mes bandome ieškoti būdų, kad vartotojams, pirkusiems „Freshtravel“ keliones iš grupinis.lt ir beta.lt, nereikėtų sumokėtų pinigų ieškoti iš bankroto administratoriaus“, – sakė V.Juraitis. 

Įmonė suskaičiavo, jog per grupinių apsipirkimų portalus beta.lt ir grupinis.lt bankrutavusios UAB „Freshtravel“ siūlomų kelionių buvo įsigyta už 160 tūks. eurų (552,5 tūkst. litų). 

Priminsime, kad Valstybinis turizmo departamentas pirmadienį pateikė informaciją, kokia tvarka bus priimamos pretenzijos iš turistų, įsigijusių nebeįvyksiančias keliones iš savo veiklą sustabdžiusios UAB „Freshtravel“. Apie tai, kad stabdo savo veiklą UAB „Freshtravel“ partnerius ir Valstybinį turizmo departamentą informavo lapkričio 14 dieną.

„Chery Media LT“ duomenimis, iš viso yra virš 1200 keliautojų, kurie įsigijo „Freshtravel“ keliones, reklamuotas portaluose beta.lt ir grupinis.lt. Pirkėjų kelionės turėjo įvykti po lapkričio 14 dienos, t.y. „Freshtravel“ jau paskelbus apie bankrotą. 

Penktadienį „Cherry Media LT“ gavo antstolio Armino Naujokaičio nurodymą, reikalaujantį įšaldyti 200,6 tūkst. litų skolos išieškojimui iš UAB „Freshtravel“ išieškotojo Artūro Laktionkino naudai.

Kaip informuoja „Cherry Media LT“, šios lėšos buvo sukauptos todėl, kad įmokos, surenkamos už beta.lt ir grupinis.lt portaluose reklamuotas „Freshtravel„ poilsines-pažintines keliones, kelionių organizatoriui buvo pervedamos grupėmis, o ne kaskart už atskirą kelionę.

“Lapkričio 14 dieną gavę pranešimą iš „Freshtravel„ apie stabdomą veiklą, iškart sustabdėme įmokų pervedimą kelionių operatoriui, kol bus priimtas atsakingų institucijų sprendimas, kaip toliau turėtų būti disponuojama surinktomis lėšomis“, – teigė  „Cherry Media LT“ generalinis direktorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius