Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Parodoje „Adventur“ bus pristatyta populiariausia atostogų kryptis – Turkija

Sausio 23-25 dienomis Vilniuje vyks tarptautinė turizmo ir aktyvaus laisvalaikio paroda „Adventur“. Joje dalyvaus apie 200 turizmą Lietuvoje ir svetur siūlančių įmonių. Svečiai iš svetur pristatys savo gimtąsias šalis, laukiančias turistų iš Lietuvos. Naujas poilsio galimybes lietuvių ypač pamėgtoje Turkijoje pristatys net devynių turizmo atstovų delegacija.
Atostogos
Atostogos

Šiemet  „Adventur“ po kelerių metų pertraukos į parodą sugrįžta ir vienas didžiausių Lietuvoje veikiančių kelionių organizatorių „Tez Tour“.  

„Pagrindinis mūsų tikslas – keliautojų bendruomenė bei pristatomų paslaugų įvairovė. Šiais elektroniniais laikais, kada vis daugiau organizatorių iš anksto sudarytų kelionių įsigyjama internetu, norime įsijungti į gyvo bendravimo procesą, kuriame savo žiniomis, sumanymais ir aistra keliauti pasidalintų ir turizmo sektoriaus darbuotojai, ir keliautojai.

Tam, kad vieni kitų poreikius ir lūkesčius suprastume geriau, – sakė „Tez Tour“ Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė. – Prisidėdami prie parodos, remiame iniciatyvą suburti po vienu stogu visus turizmo sektoriaus dalyvius.

Kelionių mugė yra puiki proga kelionių agentūroms pasirodyti kuo originaliau, išradingiau tam, kad būtų užkovotos parodos lankytojų simpatijos. O pastarieji galės pademonstruoti savo derybinius sugebėjimus. Tikimės, kad sukūrę tokį smagų mugės, įvairovės ir derybų šurmulį padidinsime parodos aktyvumą“.

Gera vieta susitikimams

„Adventur“ parodoje kelionių organizatoriui „Tez Tour“ atstovaus šešios kelionių agentūros: „Kelionių fėjos“, „Top Travel“, „Magijos turas“, „Ajax Travel“, „Atrask pasaulį“ ir „Baltic Travel Service“.

Šiemet pirmą kartą parodoje „Adventur“ dalyvausiančios agentūros „Kelionių fėjos“ vadovė Marija Pipiraitė sakė nusiteikusi avantiūristiškai.

„Neisime į parodą kaip į darbą, kuriame reikia kažką parduoti. „Adventur“ mums – renginys, todėl pagrindinis tikslas – pristatyti mūsų agentūrą, susipažinti su kelionėmis besidominčiais žmonėmis, pabendrauti. Pats praktiškiausias mūsų tikslas, ko gero, yra susirinkti naujų kontaktų, – sakė M.Pipiraitė.

Pasak jos, į parodą vilioja ir smalsumas. Pavyzdžiui, Vilniaus biuro darbuotojai jau nebežino, kaip atrodo tiesiog iš gatvės užeinantis atsitiktinis klientas, nes dirbam vien su nuolatiniais klientais.

„Parodoje norime atnaujinti įgūdžius, kaip bendrauti su nepažįstamu klientu“, – sakė M.Pipiraitė.

Susitikti su klientais parodoje tikisi ir „Top Travel“ darbuotojai. „Pagrindinis dalyvavimo parodoje tikslas – priminti apie save esamiems klientams, prisistatyti naujiems ir pasiūlyti savo produktus“, – sakė kelionių agentūros „Top Travel“ produktų vystymo ir rinkodaros vadovas Tadas Rimkus.

Vilniaus biuro darbuotojai jau nebežino, kaip atrodo tiesiog iš gatvės užeinantis atsitiktinis klientas, nes dirba praktiškai vien su nuolatiniais klientais. Parodoje norime atnaujinti įgūdžius, kaip bendrauti su nepažįstamu klientu, – sakė M.Pipiraitė.

Dalyvavimą parodoje „Adventur“ jis įvardijo kaip abipusę naudą verslui ir vartotojui:

„Ne visi užsuka į mūsų kelionių agentūras fiziškai, ne visi kreipiasi e. kanalais, o parodoje turime galimybę gyvai bendrauti su koncentruotu tikslinės auditorijos srautu.

Keliautojams nauda parodoje – analogiška: jie turės galimybę vienoje vietoje matyti praktiškai visą rinkos pasiūlą. O mūsų stende ras išties labai palankių atostogų pasiūlymų daugiau nei 20 skirtingų atostogų krypčių. Tokia paroda – gera susitikimų vieta“.

„Top Travel“ atstovas žadėjo, jog patenkinti liks visi parodos lankytojai: ir tie, kurie ateis susipažinti su rinka ir tendencijomis, ir tie, kurie atvyks sutaupyti, galės rinktis iš geresnių pasiūlymų nei įprasta.

„Kelionių mugė“ stende, kuriame įsikurs šešios kelionių agentūros, bus pristatytos ryškiausios vasaros sezono tendencijos bei naujienos, vyks įvairios loterijos ir linksmybės.

Visi, įsigiję „Tez Tour“ kelionę parodoje, dalyvaus loterijoje kelionei į Kiprą laimėti. O dėmesingesni, pastabesni keliautojai jau ir kelios dienos iki parodos pradžios gali dairytis, ieškoti jiems paruoštų staigmenų.

Turkija
Turkija

Atostogų sinonimas – Turkija

Vienas ryškiausių parodos renginių – penktadienį, sausio 23 dieną, vyksiantis Turkijos pristatymo renginys, skirtas ir keliautojams, ir turizmo specialistams.

„Turkija – geidžiamiausias atostogų kraštas jau ne vienerius metus. Daugau nei 30 proc. „Tez Tour“ poilsiautojų renkasi atostogas Turkijoje. Daugeliui jų Turkija jau yra virtusi atostogų sinonimu“, – sakė I.Aukštuolytė.

Turkijos turizmo tendencijas bei kurortinius regionus pristatys solidi turizmo delegacija – Turkijos regionų bei viešbučių atstovai.

Šalis prisistatys ne tik vaizdais ir intriguojančiais pasakojimais, bet ir per muzikinį, kulinarinį paveldą – parodos lankytojai galės išmokti groti būgneliais, pasivaišinti turkiškais saldumynais bei laimėti prizų.

Kiekvienas parodos lankytojas galės dalyvauti loterijoje, kurioje laimėjęs nemokamai atostogaus Turkijoje su visa šeima. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius