-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvą socialiniuose tinkluose pamėgo daugiau nei milijonas žmonių

Kampaniją „Like‘able Lithuania“, per socialinius tinklus kviečiančią turistus į Lietuvą ir pristatančią dalykus, už kuriuos kiekvienas gali pamėgti mūsų šalį, Valstybinis turizmo departamentas (VTD) pradėjo įgyvendinti prieš metus. Per tą laiką buvo pasiektas 1 005 807 gerbėjų „surašymas“ – tiek interakcijų socialiniuose tinkluose įvykdė kampanijos gerbėjai.
Tomas Nemura ir Raimonda Balnienė
Tomas Nemura ir Raimonda Balnienė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Lietuvos viešinimo kampanija vyko 6-iuose socialiniuose tinkluose: „Facebook“, „Vkontakte“, „Twitter“, „Youtube“, „Google+“ ir „Instagram“. Čia kasdien trimis kalbomis (lietuvių, anglų ir rusų) buvo pristatomi įdomūs, nauji turistų traukos objektai, renginiai, faktai, netikėti atradimai, Lietuvos kūrėjų pasiūlymai, išskirtinės maitinimo įstaigos – tai, ką kiekvienas galėtų pamėgti Lietuvoje.

Tapti Lietuvos gerbėjais arba virtualiais turistais galėjo tie, kurie ne tik spaudė „like“, bet ir dalinosi kampanijos turiniu su savo draugais, skelbė nuotraukas, filmukus, rašė komentarus, atsiliepimus, argumentus, kodėl reikėtų apsilankyti Lietuvoje.

„Tai pirmas VTD įgyvendinamas tokio masto projektas socialiniuose tinkluose, kurio metu 365 skirtingais būdais buvo kviečiama atvykti į Lietuvą. Džiaugiamės, kad projekto startiniame etape  užsibrėžtas tikslas – surinkti 1 000 000 like‘ų – buvo sėkmingai įgyvendintas“, – kampanijos „Like‘able Lithuania“ rezultatų aptarimui skirtoje spaudos konferencijoje sakė VTD vyriausioji patarėja dr. Raimonda Balnienė.

Eis į „Pinterest“ bei „Vimeo“

Prie iki šiol „Like‘able Lithuania“ vystomų 6 socialinių kanalų artimiausiu metu bus prijungti dar du: „Pinterest“ bei „Vimeo“.

Keliones planuojantiems žmonėms bus pateikiama patarimų, padėsiančių išvengti nesusipratimų, sutaupyti lėšų, pamatyti dėmesio vertas vietas ar supažindinti su šalies kultūra. Taip pat ir toliau bus pristatomos veržlios lietuviškos įmonės, produktai bei mokslininkai. Drąsiai lygiuojamasi į populiariųjų šalių lankytinas vietas, ieškoma įdomių ir iki šiol neatrastų domėjimosi objektų.

Lietuvos interneto apdovanojimuose „Login 2014“  inovatyvi komunikacijos socialiniuose tinkluose kampanija „Like‘able Lithuania“ ekspertų komisijos buvo pripažinta geriausia interneto kampanija pirmą kartą įsteigtoje nominacijoje „Interneto panaudojimas viešojo sektoriaus reklamai“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius