Pirmadienį apie 22 val. 30 min. (antradienį 7 val. 30 min. Lietuvos) laiku oro bendrovės „Frontier Airlines“ lėktuvo pilotas paskambino tos vakarinės valstijos Šajeno mieste įsikūrusiam picerijų tinklui, pasakojo A.Ritchie.
Pilotas norėjo pamaitinti visus 160 lėktuve buvusius keleivius ir įgulos narius, kad išsklaidytų jų nusivylimą dėl vėluojančio skrydžio. A.Ritchie kartu su dviem savo darbuotojais iškepė apie 35 picas ir pasiuntė jas į lėktuvą.
„Nunešėme jas į oro uosto biurą, ir jie palydėjo mūsų vairuotoją prie galinio įėjimo bei tiesiogiai perdavė picas skrydžio palydovams“, – A.Ritchie sakė naujienų agentūrai AFP.
via Logan Torres, D.C. to Denver took 7 hours instead of 3 due to #9wx. Captain ordered pizza in Cheyenne #9News pic.twitter.com/YZ8jcw7F6h
— Jeremy Moore (@JeremyDanMoore) July 8, 2014
Tas lėktuvas skrido iš Vašingtono į Denverį Kolorado valstijoje, tačiau dėl nepalankių orų buvo nukreiptas į Šajeną, nurodė JAV žiniasklaida.
Lėktuvas, kuris vėlavo jau kelias valandas, laukė nedideliame oro uoste apie dvi valandas, tačiau jame nebuvo maisto.
Viena keleivė sakė televizijos „Fox“ padaliniui Denveryje, kad galiausiai pilotas padarė pranešimą.
„Jis pasakė: „Ponios ir ponai, „Frontier Airlines“ žinoma kaip viena iš pigiausių oro bendrovių Jungtinėse Valstijose, bet jūsų kapitonas – ne šykštuolis. Aš ką tik užsakiau picų visam lėktuvui“, – pasakojo keleivė Logan Marie Torres.
A.Ritchie patvirtino, kad pilotas už tą užsakymą, kurio kaina buvo keli šimtai dolerių, sumokėjo kredito kortele, tačiau nenurodė, kieno buvo ta kortelė.