-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Originali prezervatyvų reklama futbolo rungtynėse Tailande

Originali „Durex“ reklamos idėja sulaukė palaikymo. Tailando futbolo čempionato rungtynėse papildomą laiką skelbiantis elektroninis laikrodis buvo „aprengtas“ naujojo „Durex“ gaminio – „Performa“ prezervatyvo pakuote.
Papildomą laiką skelbiantis elektroninis laikrodis buvo „aprengtas“ prezervatyvo pakuote.
Papildomą laiką skelbiantis elektroninis laikrodis buvo „aprengtas“ prezervatyvo pakuote. / „Durex“ nuotr.

Toks reklamos būdas sulaukė aukščiausių įvertinimų ir iš futbolo sirgalių, ir iš reklamos ekspertų.

„Dar niekada nebuvau matęs tokio efektyvaus būdo reklamuoti prezervatyvus sporto rungtynėse. Taip tarsi pasakoma, jog linksmybės futbole prasideda papildomo laiko metu. Tiesiog puiki idėja!“ – gyrė reklamos specialistas Frankas Mertensas.

Kaip ir įprastose rungtynėse, patobulintas elektroninis laikrodis futbolininkams bei sirgaliams rodomas pirmojo ir antrojo kėlinio pabaigose, informuojant kiek papildomo laiko nuspręsta pridėti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius