-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 08 07

Paskutiniajame Kuršių marių regatos etape nesisekė net lyderiams

Paskutinis, lemiamas „Kuršių marių regatos „Swedbank“ taurei laimėti“ jaukė lyderių planus ir rikiuotę. Nemažai jachtų, net lyderių, nespėjo laiku startuoti, teigiama pranešime spaudai.
„Arabela“ laimėjo trečią etapą
„Arabela“ lieka lydere bendrojoje įskaitoje. / Organizatorių nuotr.

Startuoti nespėjo, pavyzdžiui, I grupės lyderės „Katarina Jee“ (Estija) ir „Baltas“ (Klaipėda). Kadangi tai buvo lemiamos lenktynės, šios jachtos žiūrėjo tik viena kitos ir visiškai nesidairė į kitus konkurentus, todėl pražiopsojo galimybę startuoti.

Po penktojo etapo keitėsi prizininkų trejetas 0 grupėje, kurioje plaukė RS–280 klasės jachtos. Nugalėjo kapitono Raimondo Šiugždinio vadovaujama „Arabela“. Antras liko Sauliaus Pajarsko vadovaujamas „Raganosis“, o trečiąją vietą, išstūmęs Tauro Rymonio vadovaujamą „Levante“, užėmė kapitono Šarūno Abraičio vadovaujamas „Hornas“.

Paskutiniame etape itin svarbų vaidmenį suvaidino silpnas vėjas, kuris dar pasisuko ne taip, kaip buvo numatyta.

„Prieš penktąjį etapą prognozės buvo pesimistinės, nes rodė, kad iš ryto vėjo bus, bet paskui jis rims ir suksis, galiausiai visiškai nurims ir papūs tik po pietų arba visiškai vakare. Buvo pavojus, kad plaukimas iš viso neįvyks, bet startą pavyko duoti, nors vėjas buvo vos 1–1,5 metro per sekundę“, – sakė varžybų vyriausiasis teisėjas Rolandas Žentelis.

Nors buvo prognozuojama, kad vėjas suksis į pietryčius, jis pakeitė kryptį į rytus ir laimėjo daugiausia tie, kurie neskaitė prognozių bei vadovavosi nuojauta.

„Skaičiusieji prognozes, nuplaukė į dešinę ir visi pralošė, o kas liko kairėje pusėje, pagavo tą vėjo pasisukimą ir išėjo į priekį“, – pasakojo R.Žentelis.

Nors vėjas ir padvelkė, teisėjai nutarė nerizikuoti ir olimpinę dviejų jūrmylių distanciją ties Nida sutrumpino, nes jei vėjas būtų visiškai nurimęs, etapas galėjo žlugti.

Po penktojo etapo Kuršių marių regatoje savo grupėse pirmąsias vietas pagal perskaičiuotą laiką (*) užėmė (jachtų grupė, jachtos pavadinimas, kapitonas):

0 grupė:

1.„Raganosis“ S.Pajarskas
2.„Hornas“ Š.Abraitis
3.„Ra“ G.Kalaušis

I grupė:

1.„Jigy Jigy“ Š.Sodeika
2.„Marius BMW“ G.Mincė
3.„Lokė“ A.Janulionis

II grupė:

1.„Blondy“ A.Zubrickis
2.„X'as“ S.Moliakov
3.„Joga“ S.Butkevičius

III grupė

1.„Suominis“ E.Gylys
2.„Ardo“ V.Stankus

IV grupė

1.„Vėtra“ L.Baublys
2.„Ūrus&Ko Vėjas Plius“ V.Baravykas
3.„Vasara“ V.Roškus

V grupė:

1.„Tigra“ D.Kašėta
2.„Jugnė“ J.Lebedevas
3.„Tango“ A.Narbutas

VI grupė:

1.„Vilma“ V.Dedonis
2.„Verdenė“ G.Lukoševičius
3.„13“ K.Rutkauskas

VII. 1–a grupė:

1.„Šarūnas“ R.Gelgodas
2.„Eglė“ G.Kurlavičius
3.„Nerija“ A.Končius

VII. 2–a grupė:

1.„Pastiche“ A.Daugulis
2.„Festina“ G.Jauneika
3.„Aphrodite 25“ A.Dmitriščiuk


Bendroji įskaita po penkių etapų:

0 grupė:

1. „Arabela“ R.Šiugždinis
2. „Raganosis“ S.Pajarskas
3. „Hornas“ Š.Abraitis


I grupė:

1.„Katarina Jee“ M.Tamm
2.„Marius BMW“ G.Mincė
4.„Jigy Jigy“ Š.Sodeika

II grupė:

1.„X'as“ S.Moliakov
2.„Baraka“ R.Stropus
3.„Kirkė“ A.Virbickas

III grupė

1.„Nida“ A.Burkšas
2.„Suominis“ E.Gylys
3.„Banga“ A.Kalanavičius

IV grupė

1.„Vėtra“ L.Baublys
2.„Vasara“ V.Roškus
3.„Ūrus&Ko Vėjas Plius“ V.Baravykas

V grupė:

1.„Tango“ A.Narbutas
2.„Tigra“ D.Kašėta
3.„Jugnė“ J.Lebedevas

VI grupė:

1.„Verdenė“ G.Lukoševičius
2.„Vilma“ V.Dedonis
3.„13“ K.Rutkauskas

VII. 1–a grupė:

1. „Nerija“ A.Končius
2. „Šarūnas“ R.Gelgodas
3. „Phoenix“ R.Malkevičius

VII. 2–a grupė:

1. „Aphrodite 25“ A.Dmitriščiuk
2. „Pastiche“ A.Daugulis
3. „Festina“ G.Jauneika

(*) „Pagal perskaičiuotą laiką“ reiškia tai, kad kiekvienos jachtos distancijoje sugaištas laikas yra koreguojamas, atsižvelgiant į jachtos ypatybes. Pagal „ORC Club“ ir „ORC International“ matavimus, jachtoms suteikiamas sportinis balas (koeficientas), iš kurio dauginamas realiai sugaištas distancijoje laikas ir gaunamas perskaičiuotas laikas. Taip suvienodinamos skirtingų jachtų galimybės ir akcentuojamas sportininkų meistriškumas, o ne laivų techniniai parametrai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius