Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Lietuvos lenktynininkas 2010“ rinkimai– Jonas Gelžinis

Vienas perspektyviausių Lietuvos žiedinių lenktynių atstovų Jonas Gelžinis gimė 1988 m. kovo 2 d. Kaune. Sekdamas tėvo, garsaus lenktynininko Audriaus Gelžinio pėdomis, automobilių sporte pirmuosius žingsnius žengė būdamas septynerių, kai sėdo už karto vairo. Ne kartą tapęs Lietuvos kartingų čempionu ir pasiekęs ne vieną skambią pergalę tarptautinėje arenoje, būdamas 16-os J.Gelžinis persėdo į ralio automobilį. Tiesa, neilgam – po metų jis jau suko ratus žiedinėse lenktynėse, kuriose varžosi ir siekia karjeros aukštumų iki šiol.
Jonas Gelžinis
Jonas Gelžinis

Šiemet J.Gelžinis debiutavo „Porsche Carrera Cup“ Didžiosios Britanijos lenktynių serijoje, kur „ProAm1“ (naujokų) klasėje užėmę antrąją vietą. Per 10 čempionato etapų surinkęs 143 taškus J.Gelžinis bendrojoje įskaitoje liko 10-as.

Kaip vertinate šiuos metus?

Metai buvo sudėtingi. Reikėjo prisitaikyti prie naujų trasų ir t.t. Pernai važiavau „Porsche Carrera Cup“ Skandinavijos serijoje, o šiemet – Didžiojoje Britanijoje, todėl viskas buvo nauja, neįprasta. Visuose etapuose trasos buvo skirtingos, nesikartojo.

Antroje sezono pusėje pradėjo labai nesisekti. Trys avarijos, kurios neleido man kovoti dėl pirmosios „ProAm1“ įskaitos vietos ir geresnės pozicijos absoliučioje įskaitoje – iššvaisčiau daug taškų. Tačiau važiavimo tempu buvau patenkintas.

Jeigu būčiau užėmęs pirmą vietą „ProAm1“ klasėje, būčiau gavęs metams važinėti naują „Porsche“ automobilį. Dabar už antrą vietą taip pat gausiu piniginį prizą. Tiksliai nepamenu, bet apie 4 tūkst. svarų sterlingų. Tačiau šis laimėjimas yra labiau simbolinis, nes vien padangų komplektas lenktynėms kainuoja 1 tūkst. svarų, o varžybų savaitgaliui tokių komplektų reikia mažiausiai dviejų.

Ko sieksite kitais metais?

Liksime „Porsche Carrera Cup“ Didžiosios Britanijos serijoje. Mums čia labai patiko. Be to, jeigu kitais metais prie mūsų rėmėjų gretų prisijungs Anglijos kompanijos, surinksime didesnį biudžetą ir bus daug lengviau kovoti su senbuviais, nes galėsime daugiau treniruotis.

Kitais metais norėčiau bendrojoje įskaitoje patekti į penketuką ir laimėti naujokų klasėje, kuriai kitąmet dar priklausysiu. Su senbuviais varžytis sunku, tačiau viskas tikrai yra įmanoma. Šiemet kiekvieną savaitgalį man reikėdavo mokytis po naują trasą. Kvalifikacijoje mano tempas dar nebūdavo pats geriausias, o lenktynių metu pakilti iš 8-9 vietos į priekį yra labai sunku, nors varžybose mano tempas jau būdavo toks pat kaip lyderių. Didžiausia problema ir buvo treniruočių stygius.

Kalbant apie autosportą Lietuvoje, kokia, Jūsų nuomone, šiuo metu yra situacija?

Talentų visada yra ir jų tikrai yra nemažai. Tik šioje sporto šakoje labai daug lemia pinigai. Atėjus sunkmečiui, autosportui, aišku, pasidarė dar sunkiau. Tačiau situacija atsigauna ir, manau, jog viskas bus gerai. Ralyje dalyvių būna tikrai nemažai, kiek liūdniau su žiedinėmis lenktynėmis, tačiau nepasakyčiau, jog šiemet „Omintel 1000 km lenktynės“ buvo daug liūdnesnės nei prieš kokius trejus metus, kai sunkmečio dar net nebuvo.

Kažkas iš „Porsche“ modelių. Gal „Porsche 911 GT3“.

Turite svajonių automobilį?

Savo balsą už „Lietuvos lenktynininkas 2010“ atiduoti galite apklausoje dešinėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius