Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aisčio Mickevičiaus kuriamai parfumerijai – tarptautinis dėmesys

Neseniai Rygoje praūžusiame tarptautiniame renginyje „Riga Fashion Week“ išskirtinio mados pasaulio elito, mados blogerių ir žurnalistų dėmesio sulaukė pirmasis lietuviškos parfumerijos prekinis ženklas „FumParFum“ ir jo įkūrėjas Aistis Mickevičius.
Aistis Mickevičius, Edita Vigelytė ir lietuviškos parfumerijos atstovas Rygoje Kaspars Ozolinš
Aistis Mickevičius, Edita Vigelytė ir lietuviškos parfumerijos atstovas Rygoje Kaspars Ozolinš / „FumParFum“ nuotr.

Efektingai ir ekspresyviai renginyje pristatyti parfumerio kuriami aromatai tapo tikra mados savaitės seansacija. Prie lietuvių stendo būriavosi Latvijos, Estijos, Ukrainos, Italijos  mados žurnalų ir leidinių atstovai, dizaineriai, politikai. Renginyje apsilankė ir Lietuvos ambasados Latvijoje ministrė patarėja Vilma Dambrauskienė.

„FumParFum“ į vieną iš didžiausių mados renginių Latvijoje pasikvietė garsi šios šalies dizainerių prekinių ženklų galerija „8ROOMS“. Ištisą savaitę renginio lankytojai ir dalyviai turėjo galimybę susipažinti su naujausiais ir pačiais sėkmingiausiais Aisčio Mickevičiaus aromatais, gimusiais įvairių „Pop up parfume bar“ – momentinių kvepalų dirbtuvių – metu. Rygos mados savaitė kvepėjo ne tik unikaliais riboto tiražo naujais Lietuvos parfumerio darbais, bet ir šių metų pradžioje išleista ir Lietuvoje pamėgta kvepalų kolekcija „Theatre Perfumes“.

„Maloniai stebina tai, kad Latvijoje lietuviškas prekinis ženklas „FumParFum“ populiarėja tiesiog geometrine progresija. Medijos atstovams, kurių renginyje buvo didžiulis pulkas, galimybę pristatyti Aisčio kuriamus kvepalus suteikė galerijos „8ROOMS“ įkūrėjos – populiari dizainerė Indra Salcevica ir mados prodiuserė Baiba More. Esu dėkinga joms už labai šiltą mūsų priėmimą ir svetingumą“, – apie sėkmingą viešnagę Rygoje kalbėjo „FUMparFUM“ atstovė Edita Vigelytė.

Renginyje pirmąjį lietuviškos parfumerijos prekės ženklą pristatė „FumParFum“ partneris Latvijoje, televizijos laidų vedėjas, populiarios Rygos sporto studijos „DCH“ įkūrėjas ir savininkas Kaspars Ozolinš. Jo dėka atstumas tarp Latvijos ir Lietuvos tirpsta su kiekvienu apsilankymu kaimyninėje šalyje.

„Sėkminga partnerystė kalnus nuverčia. Gali būti, jog artimiausiu metu „FumParFum“ Rygoje įsikurs ir ilgesniam laikui, o gal net atvers pirmųjų savo namų duris“, – paslaptingai šypsosi lietuviško parfumerijos ženklo atstovė.

Anot Editos Vigelytės, lietuvių sėkmę Rygos mados savaitėje vainkuoja sutartis su Latvijos dizainerių prekinio ženklo „One Wolf“ atstovais – šiam ženklui Aistis Mickevičius kurs kvepalus.

Be to, pavyko susitarti su galerija „8ROOMS“, kuri atveš naujausias Latvijos dizainerių drabužių kolekcijas į lapkričio 14-16 dienomis vyksiantį tarptautinį mados festivalį „Ikra Mada Fashion Weekend“ Klaipėdoje. Šiame renginyje „FumParFum“ taip pat surengs trumpalaikes kvepalų kūrimo dirbtuves „POP UP PERFUMES BAR“ ir parfumerinių esensijų degustavimo renginį „Prieblandos uostytojai“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius