-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

Dvyliktokė Milda Čergelytė išlaikė „Mados Infekcijos“ egzaminą

Aštuoniolikmetei Mildai Čergelytei paskutinioji „Mados infekcijos“ diena buvo ypatinga – mergina išlavinto skonio festivalio žiūrovams pristatė savo kolekciją. Šiandien ji tik dvyliktokė, tačiau jau gali pasigirti dideliais sau keliamais tikslais ir pasiekimais.
„Deichmann“ aukštakulniai prieš ir po M. Čergelytės dekoravimo
„Deichmann“ aukštakulniai prieš ir po M. Čergelytės dekoravimo / „Deichmann“ ir M. Čergelytės nuotr.

„Dalyvavimas „Mados Infekcijoje“ – įspūdinga patirtis. Tai renginys, kuriame savo kolekciją trokšta pristatyti bet kuris pradedantis dizaineris, ir aš labai džiaugiuosi, kad šis mano noras išsipildė. Darbų buvo be galo daug, iš kojų vertė nuovargis, tačiau kūrybinė energija neišseko“, – mintimis apie dalyvavimą mados festivalyje dalijosi Milda.

„Mados Infekcijoje“ ji pristatė konceptualiu įžūlumu išsiskyrusią kolekciją „FTRB0000“ (fotorobot). Mergina ne tik sukūrė kolekcijos kostiumus, bet ir specialiai kiekvienam savo modeliui pritaikė avalynę – dekoravo „Deichmann“ kolekcijų modelius.

 Galimybė pasirodyti ant geidžiamiausio Lietuvoje „Mados infekcijos“ podiumo Mildai atsivėrė praėjusį lapkritį, kai ji tapo viena iš keturių nugalėtojų jaunųjų talentų konkurse „Mados injekcija“. Konkurse varžėsi 15 jaunųjų dizainerių iš Lietuvos, Rusijos, Estijos bei Vokietijos.

Sėkmei nereikia „genialių gabumų“

Milda jau išbandė savo jėgas įvairiose meno ir mados srityse. Aktyvi dvyliktokė mokyklos suolą mieliau iškeitė į mados fotosesijų organizavimą, filmų, performansų, drabužių kūrimą ir avalynės dekoravimą. Pati Milda prasitaria, kad išsiskirti iš savo bendraamžių nereikia „genialių gabumų“. Užtenka sveikos ambicijos, drąsių sau išsikeltų tikslų, ryžto jų siekti ir begalinio veiklumo. „Sėkmė galiausiai nusišypso tiems, kurie daug dirba ir myli tai, ką daro“, – savo sėkmės receptą atskleidžia Milda.

Mažeikiai – Niujorkas – Londonas

Užaugusi Mažeikiuose mergina neapsiriboja veikla savo gimtajame mieste ar net Lietuvoje. Šį rudenį Mildos kurtas trumpametražis mados filmas „Lipstick“ buvo pristatytas Niujorke „The Big Screen Project“ metu ant didžiulio 50 kv. m ekrano. Mildos filmas buvo įtrauktas į projekto filmų programą, kurios pagrindinis tikslas buvo supažindinti žiūrovus su šiuo nauju ir populiarėjančiu mados filmų žanru. Filmų kūrimas nėra naujiena Mildos šeimoje: dokumentinių filmų režisūra užsiima jos tėtis, Jonas Čergelis.
Pastaruoju metu jaunoji dizainerė gyvena ir kuria Londone, kur viename iš universitetų planuoja pradėti ir kostiumo dizaino studijas.

Mada gali būti prieinama kiekvienam

Prieš pusantrų metų prie Mildos projektų prisidėjo dar vienas, vykdomas bendradarbiaujant su didžiausiu Europoje avalynės parduotuvių tinklu „Deichmann“. Mildos ir „Deichmann“ partnerystės tikslas yra parodyti, kad mada gali būti pasiekiama kiekvienam ir nebūtinai turi būti brangi. „Kodėl ant mados podiumo negali būti batų ar kitų aprangos elementų, prieinamų visiems? Mada ir yra tam, kad laužytume nusistovėjusias taisykles“, – teigia Milda.

Projektas su „Deichmann“ paskatino dizainerę išbandyti naują sritį – avalynės dekoravimą. Daugiau nei dvidešimt dekoruotų porų puošia Mildos modelius „Mados Infekcijoje“ pristatytoje kolekcijoje „FTRB0000“.

Dvyliktokė dizainerė teigia, kad jos galvoje jau sukasi nauji projektai, tačiau kol kas neišduoda kuo nustebins šį kartą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius