Gran Kanarijoje atostogavusį aktorių Eimutį Kvoščiauską sužavėjo kalnai ir tris dienas trukęs karnavalas

Aktorius Eimutis Kvoščiauskas neseniai grįžo iš Gran Kanarijos. 10 dienų atostogas aktoriui primena puikus įdegis ir prisiminimai apie vietinį karnavalą, kuriame šėlo ne tik jaunimas, bet ir vyresnio amžiaus vietiniai gyventojai.
Eimutis Kvoščiauskas
Eimutis Kvoščiauskas / Asmeninio albumo nuotr.

„Važiavome į Gran Kanariją parsivežti saulės arba bent jau paprašyti, kad ilgai neužtruktų ir sugrįžtų į Lietuvą (juokėsi). Po praėjusių metų išvykos pavasario metu labai gerai supratau, kad puikus dalykas yra paplanuoti atostogas, jei yra galimybė, iš anksto. Pasirinkau vykti pavasarį, nes vasarą Lietuvoje ir taip yra ką veikti“, – teigė Eimutis.

E.Kvoščiauskas pasakojo, kad pasirinkti poilsį šioje saloje jam patarė bendraklasė. „Buvo rekomenduojama ir Tenerifė, bet nesusigundėme juodu smėliu, kažkaip mūsų nesužavėjo. Girdėjome kad šalia esanti Lanzarotės sala yra populiarus senyvo amžiaus žmonių kurortas, todėl pasirinkome Gran Kanariją, kurioje man teko viešėti pirmą kartą“, – pasakojo su bičiulių kompaniją į kelionę išsiruošęs Eimutis.

E.Kvoščiauskas teigė, kad kurortiniai miesteliai saloje niekuo neišsiskyrė, didžiausią įspūdį padarė gamta. Eimutis su bičiuliais išnaršė salą skersai ir išilgai, keliavo po kalnus. „Po apsilankymo Islandijoje man labai pradėjo patikti kalnai, o tie, kurie yra Gran Kanarijoje, man paliko didžiulį įspūdį. Keliavome serpantinais. Tas grynas oras, pakilimas virš debesų... Vienoje kalno pusėje vienokia augmenija: lapuočiai, spygliuočiai, nuostabūs miškai, kurie primena Nidos pušynus, o kitoje kalno pusėje – vien uolėtos sienos ir kai kur išdygęs vienas ar kitas kaktusas arba vien palmės. Tokie kalnai kai kur man šiek tiek priminė Amerikos raudonuosius kanjonus“, – prisiminimais apie kelionę dalijosi aktorius.

Asmeninio albumo nuotr./Atostogų Gran Kanarijoje akimirka

Keliautojai patys rinkosi maršrutus, kur keliauti, kada keltis, kur sustoti. „Stabtelėdavome ten, kur rasdavome tarpą sustoti serpantinuose, kur būdavo apžvalgos aikštelės. Gražu, kur žmonės įsikūrę kalnuose, kai kurios vietos atrodo neįmanomos prieiti. Kai kurie matosi, kad nuo senų laikų gyvena, kiti atrodo naujai atsikėlę. Gyvena kalnuose, o dirba salos sostinėje“, – pasakojo E.Kvoščiauskas.

Eimutis džiaugėsi, kad oras pasitaikė labai geras. Tik tuo metu, kaip keliavo viena salos puse ir pakilo į kalnus, iškrito keli lašai.

Asmeninio albumo nuotr./Eimutis Kvoščiauskas

„Keista, kad nesutikome lietuvių Gran Kanarijoje, gal tai lėmė, kad nėra tiesioginių skrydžių (juokiasi). Pirmos trys dienos mums buvo tikra euforija, nes atvykome į miestelio karnavalą. Kai baigėsi tos euforinės dienos, tai pastebėjome, kad aplink yra vien senukai. Turistai iš Vokietijos sudarė daugumą. Tai žiūrime, kad kur prisėdame, sėdime tarp senukų, kad važiuojame ir sutinkame juos, o vakare išeiname pasiklubinti ir vėl senukai aplink. Mus tai nei erzino, nei ką, aišku, labai džiugu ir pavydu, kad senoliai gali taip keliauti, kuom negali pasigirti mūsų šalies senjorai. Tikiuosi, kad mūsų jaunimo karta galės tai daryti“, – juokėsi Eimutis.

Aktorius pasakojo, kad daugelyje salos miestelių vyksta karnavalai, tai yra kažkas panašaus tarp Rio de Žaneiro karnavalo ir mūsų Užgavėnes. Vėliau per televiziją matėme, kad viename šalia esančiame miestelyje buvo Sardinijos dienos“, – portalui Žmonės.lt prisiminė Eimutis.

„Buvo fantastika, senukai, bobutės persirengę bitėmis, boružėmis, karaliais, jaunimas persirengęs senukais. Aišku, buvo ir įdomesnių kostiumų, kažkas panašaus į Rio de Žaneiro kostiumus su plunksnomis, labai puošnūs, spalvingi. Gatvėse riedėjo karavanai, kuriuose buvo įsitaisiusios gražuolės-nugalėtojos, nes buvo rengiami gražiausios damos, mažosios damos, senolės konkursai. Tos trys dienos buvo superinės. Ar tu jaunas, ar senas, kokios spalvos bebūtum, ar tu šleivas, ar tu kreivas – nesvarbu, ta atmosfera ir nuotaika mus užbangavo“, – pasakojo E.Kvoščiauskas.

Pasibaigus karnavalui vėliau kompanija keliavo po kalnus, mėgavosi paplūdimiais. Eimutis taip pat užsiminė apie salos fauną. Kartą į jų apartamentus buvo įbėgęs driežas, tačiau daugiau nepatogumų dėl saloje gyvenančių gyvių jie nepatyrė. „Gran Kanarija gražu, pilnos gatvės kačių“ – dainavo viena bobutė prieš keletą metų per TV3 („Be tabu“ bobutė Irena Daraganaitė – aut. pastaba). Ji irgi dainavo apie paukštelį, tai galiu pasakyti, kad tai tiesa, nes kiekvieną rytą prie mūsų kambario palmėje paukšteliai čiulbėdavo iki išprotėjimo (juokiasi), tačiau kačių tiek daug neteko pamatyti“, – pasakojo Eimutis.

Paklaustas, ar dar sugrįžtų į Gran Kanariją, aktorius teigė, kad nors kelionė ir buvo linksma, įdomi, tačiau pasaulyje dar yra vietų, kurias jis norėtų aplankyti.