Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ibelhauptaitę įplieskė SPA darbuotojų požiūris

Naujienų portalą 15min.lt pasiekė žinia, kad garsią Lietuvos ir Didžiosios Britanijos teatro režisierę Dalią Ibelhauptaitę ne juokais įpykdė populiariame sostinės sporto klubo esančio SPA centro darbuotojų požiūris į klientus.
Akimirka iš vaikams paremti skirto aukciono
Akimirka iš vaikams paremti skirto aukciono / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Trečiadienį užėjau į sporto klubą ir prie administratorės išvydau Dalią Ibelhaptaitę. Ji buvo baisiai pasipiktinusi, sakė, kad čia yra visiška netvarka, liepė duoti savininko telefoną ir klausė jo pavardės. Žodžiu, įpykusi konkrečiai buvo. Sakė, kad prieš dvi valandas kažką rezervavo, tai supratau, kad negavo“, – 15min.lt šaltinis pasakojo apie dramatišką incidentą sporto klube.

Portalas 15min.lt susisiekė su įžymybe ir pasiteiravo, dėl ko kilo nesklandumų. Iš pradžių moteris kalbėjo nenoriai, tačiau po akimirkos prapliupo pastebėjimais it iš gausybės rago.D.Ibelhauptaitė: labiausiai mane užknisa žmonės, kurie neduoda informacijos.

Išėjo namo

Užsisakiusi SPA paslaugą telefonu tai pačiai dienai D.Ibelhauptaitė vos neliko jos negavusi. Moteris telefonu į SPA pažadėjo atvykti po kelių valandų. Pasak garsenybės, sporto klubo darbuotojai deramai jai nepaaiškino, kad likus dviem valandoms iki procedūros jie paskambina ir kliento pasiteirauja, ar šis nepersigalvojo ir tikrai atvyks.

Režisierė, norėdama išvengti nepageidaujamų skambučių iš nepažįstamų numerių, administratorei nurodė savo namų telefono numerį. Kaip pasakoja D.Ibelhauptaitė, namuose telefonu atsiliepia jos pagyvenusi mama, kuri dėl sveikatos bėdų dažnai užmiršta perduoti reikiamą informaciją. „Aš nespėjau pribėgti prie telefono, o jie pašnekėjo su mano mama, neaišku, kas ten ką sakė, kas ko nepasakė, bet manęs ši informacija nepasiekė“, – kalbėjo režisierė ir pridūrė, kad darbuotojai, nesulaukę jos patvirtinimo, neturėjo išeiti namo.

„Aš pasirengusi ten nueinu, o jie man pareiškė, kad visi darbuotojai jau išėjo namo. Labiausiai mane užknisa žmonės, kurie neduoda informacijos. O po to tu ateini, o jie į tave akimis žybsi ir nieko nežino“, – pasipiktinusi D.Ibelhauptaitė.

Neperdavė informacijos

Moteris už paslaugą sumokėjo 263 litus. D.Ibelhauptaitė vis dėlto sugebėjo išreikalauti jai sutartų SPA procedūrų, tačiau liko be galo nepatenkinta. „Jūs įsivaizduojate, procedūros turėjo trukti dvi valandas, o man viskas baigėsi po valandos ir 25 minučių, nors sumokėjau didelius pinigus, – neigiamais pastebėjimais dalijosi pašnekovė. – Kai ten nueini, rankšluosčio tau nepasiūlo. Neva turėtum pats atsinešti. Bet jeigu sumokėjau 263 litus ir atėjau į SPA, ten juk su rankšluosčiu nevaikščiosiu. Čia jau nesąmonė. Kai paprašiau, man davė rankšluostį. Negavau serviso, kokio tikėjausi“, – kalbėjo režisierė.

Tikėjosi daugiau – gavo mažiau

Menininkė sakė turinti sporto klubo ir SPA centro vadovo koordinates, tačiau procedūrų metu persigalvojo ir į jį nesikreipė. Moters manymu, gyvenimas yra per trumpas tokiems reikalams spręsti. „Tą vakarą aš tikėjausi daugiau, o gavau mažiau. Visada taip gyvenime būna“, – kalbėjo D.Ibelhauptaitė ir pabrėžė pastebėjusi, kad paslaugų sferoje Lietuvoje vis dar nėra supratimo, kad jei klientas moka pinigus, jam privalo duoti paslaugą ir informaciją.  „Turime išmokti gerbti žmogų, kuris užsisako paslaugą. Nieko nėra žeminančio dirbti paslaugų sferoje“, – aiškino moteris.D.Ibelhauptaitė: buvau labai smarkiai užsiplieskusi, nes jie išvis nenorėjo teikti man tos paslaugos. Bet jie jau buvo išmušę man visus pinigus.

„Iš pradžių buvau labai smarkiai užsiplieskusi, nes jie išvis nenorėjo teikti man tos paslaugos. Bet jie jau buvo išmušę man visus pinigus, o kitą rytą turėjau išvažiuoti. Aš ir nežinau, kokią paslaugą gavau“, – tikino režisierė.

2007-ųjų žurnalai

D.Ibelhauptaitė sakė daugiau į tą patį SPA negrįšianti, nes Vilniuje žino ir geresnių vietų poilsėti. Režisierė aplankytame SPA tikino pastebėjusi ir daugiau trūkumų, kurie, jos manymu, tiesiog bado akis. „Jūs pagalvokite, išėjau po procedūros pasėdėti, išgerti arbatos, o ten pridėta visokių žurnalų. Perverčiau ir žiūriu, kad jie 2007-ųjų ir 2008-ųjų metų. Aš neradau nė vieno dabar aktualaus žurnalo. Net ir „Laisvalaikis“ buvo numestas kovo mėnesio“, – kritikos negailėjo D.Ibelhauptaitė.

Moters manymu, klientui neužtenka numesti bet ką. „Jeigu jau atėjau į SPA, kur apsilankau kas porą mėnesių, noriu tą paslaugą gauti ne tik savo kūnui, bet ir sielai“, – mano režisierė ir tikisi, kad į jos pastebėjimus dėmesį atkreips ne tik minėto sporto klubo ir SPA centro savininkai, bet ir kitų paslaugų teikėjai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius