Ineta Stasiulytė: „Dabar gyvenime atoslūgis ir vienas Dievas žino, kas toliau“

Aktorė Ineta Stasiulytė pailsėjusi ir besišypsanti – vasarą moteris turėjo laiko atsipūsti, kartu su mylimuoju, šokėju Deividu Meškausku pamatė Graikijos Kretos salą, tačiau ji pripažįsta nekantriai laukianti darbymečio.
Ineta Stasiulytė
Ineta Stasiulytė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Tuoj prasidės intensyvios repeticijos, bus vienas spektaklis „Domino“ teatre, kurį stato latvių režisierius. Pastatymas bus visiškai naujas, manau, kad pati pjesė labai įdomi, visiškai netradicinė. Tai – intriguojanti žmogžudystės istorija su tam tikrais nukrypimais, kurių žiūrovas nesitiki ateidamas. Į šį spektaklį galima eiti daugybę kartų ir kiekvienąsyk jis baigsis skirtingai. Ten turėsiu du vaidmenis – vieną kartą vieną, kitą – kitą. Būsiu kirpėja ir policininko asistentė, šį vaidmenį dalinsiuos su Aisčiu Mickevičiumi, vaidinsime pasikeisdami. Premjera bus spalio mėnesį, o nuo rugpjūčio 19-os pradedame repetuoti“, – apie artimiausius planus 15min.lt pasakojo I.Stasiulytė. Anot jos kitų planų, susijusių su teatru, kol kas nėra. „Mažajame teatre mes amžinai laukiame Rimo Tumino, tad konkrečių planų nėra“, – tvirtino ji.

Juliaus Kalinsko/„15 minučių“ nuotr./Deividas Meškauskas ir Ineta Stasiulytė
Deividas Meškauskas ir Ineta Stasiulytė

Aktorė, sužibėjusi TV3 televizijos projekte „Šok su manimi“, tikėtina ir vėl pasirodys televizijoje, nors kur ir kaip, dar nežinia. „Filmavausi žurnalistų laidelėje per TV6, ji bus rodoma iki rugsėjo, nors jau baigėme filmavimus. Dėl kitų televizijos projektų dar neaišku, TV3 apie tai dar nekalba ir pati dar laukiu žinių. Ši televizija mano mylimiausia ir neiškeičiama, nors buvo pasiūlymų ir iš LNK, bet nutariau likti, kur esu“, – sakė I.Stasiulytė.

Mėgsta parduotas vasaras

Smagiai nusiteikusi I.Stasiulytė patikino, kad vasarą spėjo pasimėgauti poilsiu, tačiau po kelionės su Deividu Meškausku į Kretą, turėjo nuryti „neskanią“ žiniasklaidoje pasirodžiusią informaciją. „Pailsėti spėjome, tik grįžus iš Kretos buvo nemalonus etapas, kai iš viso to buvo išpūstas didžiulis burbulas, nors tai buvo mūsų su Deividu šokių projekte laimėta kelionė. Tiesiog turėjome išnaudoti prizą, o atostogos... Nekenčiu vasaros, greičiau jau baigtųsi. Man geriau skamba ne atostogų vasara, o parduota vasara. Aš mėgstu dirbti, aš tada pailsiu, tada kaifuoju, o ši vasara buvo laisvesnė“, – pripažino jauna moteris.

Jos teigimu, maloniausia atostogas leisti gamtoje. „Nėra didesnio malonumo, kaip pasiimti palapinę, užsikurti laužą, sėdėti ir plepėti visą naktį iki paryčių, kai nereikia niekur skubėti, greta visi vandens malonumai... Žinoma, smagu ir pagulėti paplūdimyje, bet svarbiausia, su kuo tas atostogas leidi“, – sakė aktorė.

Pakerėjo Kretos gamta

Dabar, jau susigulėjus kelionės į Graikiją įspūdžiams, I.Stasiulytė pasakojo pamilusį šį pasaulio kampelį. „Aš Kretoje buvau pirmą kartą ir girdėjau visokiausių atsiliepimų apie šią salą. Dabar labai smagu, jog kai nuskamba „Kreta“ matau ten regėtus vaizdinius. Ten fantastiška gamta. Labai daug keliavome automobiliu, radome įvairiausių neapgyvendintų vietų, laukinių paplūdimių, žmogaus nepaliestų kampelių. Keliavome dviese, pasiėmėme automobilį ir tris dienas važinėjomės. Daug pamatėme“, – apie atostogas su D.Meškausku pasakojo Ineta.

Ji pridūrė nesanti ekstremalė, tačiau teigė, kad iššūkių nebijo. „Man visi tie giluminiai nardymai, nėra kažkas tokio, nors galėčiau tai padaryti. Būtų aštrus įspūdis, bet savo noru, ne. Esu stabili – man labai gera nusileisti lėktuvu, nors skristi visiškai nebijau, gerą justi žemę po kojomis“, – šypsojosi ji. Paklausta, kaip apibūdintų dabartinį gyvenimo etapą I.Stasiulytė susimąstė. „Iš tikrųjų, manau, kad dabar gyvenime atoslūgis ir vienas Dievas žino, kas bus toliau“, – pripažino aktorė.