Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Išvažiavusi į lenktynių trasą, Natalija Bunkė pamiršo visas savo baimes

Po pirmųjų 1000 km lenktynių treniruočių „Kas tas Blue Sheep?“ komandos atstovė Natalija Bunkė džiaugiasi, kad vos išvažiavus į trasą pamiršta iki tol ją kankinusias baimes. Tačiau pripažįsta važiuojanti labai atsargiai.
Natalija Bunkė
Natalija Bunkė / Kauno automobilininkų sporto klubo nuotr.

Pirmą kartą prieš savaitę lenktyninį BMW M3 automobilį Kazlų Rūdos poligone išbandžiusi lenktynininke tapusi atlikėja išdavė besibaiminusi Palangos trasos ir intensyvaus eismo joje. „Iš tiesų labai bijojau išvažiuoti. Žinojau, kad trasoje bus daug greitesnių automobilių, kuriuos nuolat reikės praleisti, teisėjai dažnai mojuos įvairių spalvų vėliavėlėmis, reikės paisyti daugelio taisyklių, nes kitu atveju teks mokėti baudas. Didžiausią nerimą kėlė tai, kad nesugebėsiu susitvarkyti su visa ta maišatimi – juk vien greitai važiuojančio automobilio valdymas reikalauja itin daug dėmesio ir koncentracijos. Bijojau, kad galiu stipriai suklysti ir nuvilti komandą“, – pasakojo Natalija.

Vis dėlto išvažiavus į trasą situacija apsivertė aukštyn kojom ir baimėms laiko tiesiog nebeliko. „Iš tiesų veiksmo trasoje labai daug. Nors visas dalyvių karavanas treniruočių sesijoje yra padalytas į dvi dalis, 22 automobiliai mažiau nei 3 km ilgio žiede yra daug. Yra su kuo pasitrinti, tik spėk praleidinėti greičiausius ir sužiūrėti visą ten vykstančią situaciją. Ko nors baimintis nebelieka laiko. Džiaugiuosi, kad pavyksta „nepjauti grybo“, – pirmuosius savo nuotykius lenktynių trasoje apibūdino Natalija.

Moteris pripažįsta, kad važiuoja itin atsargiai. Juk treniruočių metu tikrai ne rezultatas svarbiausia. Reikia gerai įsiminti trasą ir susidraugauti su automobiliu, kuris nė kiek nesiožiuoja ir puikiai atlieka savo darbą. „Jis standartinis, tik pritaikytas lenktynėms. Kadangi nieko „nepribūrėme“, vokiška technika turėtų nesunkiai atlaikyti lenktynes,“ – paaiškino „Kas tas Blue Sheep?“ merginų komandos BMW M3 konstravęs Dovilas Čiutelė.

Natalija sako likusiose treniruotėse taip pat nesivaikysianti greičio rekordų – ištvermės lenktynėse svarbiausia saugoti techniką. „Lenktynių metu važiuosiu greičiau, tačiau taip pat taupymo režimu. Su komandos vadove nutarėme, kad spausti pradėsime tik tada, jei matysime, kad įsibėgėjus lenktynėms viskas klostosi gerai. Juk net kelioms mūsų komandos vairuotojoms šios lenktynės – pirmas kartas, taigi pagrindinis tikslas yra pasiekti finišą“, – sakė atlikėja.

Kauno automobilininkų sporto klubo nuotr./Natalija Bunkė
Kauno automobilininkų sporto klubo nuotr./Natalija Bunkė

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius