Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Karštą dieną Oksana Pikul-Jasaitienė pasidalijo pikantiška nuotrauka iš „Olialia“ laikų

Oksana Pikul-Jasaitienė „Olialia“ reklamoje
Asmeninio albumo nuotr. / Oksana Pikul-Jasaitienė „Olialia“ reklamoje
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Niekam ne paslaptis, kad grupės „Naujos pupytės“ lyderė Oksana Pikul-Jasaitienė kadais buvo viena iš seksualiųjų „Olialia“ mergaičių.

Šis karštas prekės ženklas buvo toks populiarus, kad su ilgakojų šviesiaplaukių merginų atvaizdais kurti ne tik seksualieji kalendoriai, bet ir gamintos įvairios „Olialia“ ženklo maisto prekės – bulvių traškučiai, gėrimai, ledai...

Karštą pirmadienio rytą O.Pikul-Jasaitienė pasidalijo nuotrauka, kurioje ji reklamuoja „Olialia“ prekės ženklo ledus. Kailinė kepurė, plati šypsena, ryškiai raudona liemenėlė: ne tik vyrų, bet ir moterų žvilgsniai prieš keletą metų krypo tokios reklamos link.

„Radau seną, bet mielą reklamą. Karštai vasaros dienai“, – po ja šypsodamasi parašė Oksana.

Jos gerbėjai su nostalgija atsiminė tokius ledus, gyrė, kad jie buvo gardūs, o štai kiti negailėjo paspaudimų „patinka“ po viliojančia reklama.

Žmonės.lt primena, kad „Olialia“ prekės ženklas iš prekybos dingo 2011-ųjų rudenį. Tuomet „Olialia“ atstovai teigė, jog viskas turi pradžią ir pabaigą, todėl pasitraukti jie nusprendę tuomet, kai prekės ženklas buvo dar labai populiarus, o ne visiškai išsisėmęs.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Oksana Pikul
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Oksana Pikul

 

Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką