Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Muzikiniai TV projektai – populiarumo viršūnėje?

Muzikiniai TV šou ir toliau pelno žiūrovų simpatijas – jau antrą savaitę tarp žiūrimiausių laidų pirmauja eterio naujienos: TV3 projektas „Chorų karai“ ir LNK laida „Žvaigždžių duetai 4“.
Kauno choras ir Raigardas Tautkus
Kauno choras ir Raigardas Tautkus / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.
Temos: 1 TV

GALA metrų” duomenimis, šeštadieniais tuo pačiu laiku rodomos muzikinės laidos sulaukė panašaus žiūrovų dėmesio: „Chorų karų“ antrąją laidą stebėjo 28,53 proc., o „Žvaigždžių duetus“ rinkosi 27,1 proc. „Interaktyvioji GALA“ vartotojų. 

Lietuvos žiūrovai prie televizorių ekranų dažniausiai prisėda norėdami smagiai praleisti laiką. „GALA metrų“ duomenimis, be minėtų muzikinių projektų, š.m. sausio 18–24 dienomis žiūrimiausių laidų penketuke atsidūrė dar dvi pramoginės laidos: TV3 humoro laida „♥ LT“ (23,89 proc. žiūrovų) bei populiarumu jai nedaug nusileidęs debiutinis LNK projektas „2 minutės šlovės“ (21,92 proc.). 

Trečiosios metų savaitės duomenys leidžia teigti, televizijos žiūrovai mėgsta ne tik TV laidas, bet ir kino filmus: tarp dešimties populiariausių praėjusios savaitės televizijos laidų pateko ir TV3, ir LNK rodyti filmai. 24,62 proc. ,,Interaktyvioji GALA” žiūrovų pakerėjo TV3 rodyta komedija „Princesės dienoraštis“, užėmusi trečią vietą tarp žiūrimiausių savaitės laidų, o sekmadienio vakarą iškart po „2 minučių šlovės“ žiūrovus prie TV ekranų prikaustė LNK rodytas veiksmo filmas „Greiti ir įsiutę 2“ (20,26 proc. žiūrovų). 

Naujausi „GALA metrų” duomenys patvirtina, kad publicistinės temos Lietuvoje taip pat pritraukia nemažai žiūrovų dėmesio. Populiariausių praėjusios savaitės (sausio 18–24 d.) laidų top 10–uke – net dvi publicistinės laidos. Tai – TV3 laidos „Akistata“ (20,63 proc.) ir ,,Prieš srovę” (19,46 proc.). 

Vertinant lietuviškus TV kanalus pagal vidutinę jų žiūrėjimo trukmę, lyderiauja LTV. „GALA metrų” duomenys rodo, kad nacionalinis transliuotojas geriausiai sugeba prikaustyti jį pasirinkusių žiūrovų dėmesį. Praėjusią savaitę žiūrovai LTV skyrė vidutiniškai po 1,5 valandos – beveik tiek pat, kiek ir TV3 rodomoms laidoms. Tuo tarpu LNK žiūrovai ne tokie ištikimi – jie šią televiziją žiūrėjo vidutiniškai po 1,1 valandos. 

Įdomu tai, kad daugiau kaip pusę bendro prie TV ekranų praleisto laiko „Interaktyvioji GALA“ vartotojai skyrė lietuviškiems kanalams, tarp kurių tradiciškai pirmauja TV3, LNK ir LTV. Užsienio kūrėjų laidoms pirmenybę teikiantys žiūrovai mieliausiai renkasi rusų transliuotojus – tai „RTR Planeta“, kuriam teko 4,6 proc. viso prie televizoriaus praleisto laiko, „Pervyj Baltijskij kanal“ – 3,9 proc., ir „NTV Mir“ – 3 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius