Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Slapta kamera parodė, kaip dažnai žmonės spokso į nepažįstamų moterų krūtis

Eksperimento dalyvė su rožine liemenėle
Stop kadras / Eksperimento dalyvė su rožine liemenėle
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Spalis – kovos su krūties vėžiu mėnuo, tad šia proga bendrovė „Nestlé Fitness“ sukūrė socialinę reklamą, skatinančią moteris reguliariai tikrintis savo sveikatą.

Savo idėją „Nestlé Fitness“ įgyvendino originaliu būdu – nuspręsta pasitelkti slaptą kamerą ir pažiūrėti, kaip dažnai aplinkiniai žiūri į moters krūtinę.

Į miestą išsiųsta patraukli moteris vilkėjo pilką švarkelį, pro kurį matėsi rožinė liemenėlė. Prie jos krūtų lygyje buvo įtaisyta slapta kamera. Ji visa dieną fiksavo, kaip dažnai nepažįstami žmonės užmeta akį į patrauklios moters krūtis.

Suskaičiuota, kad net 37 atsitiktiniai praeiviai (tarp jų tiek vyrai, tiek moterys) bent sekundei buvo įsmeigę akis į moters krūtis.

Reklamos moralas toks: kiekvieną dieną moters krūtis apžiūrinėja dešimtys žmonių, o jas reguliariai apsižiūrėti turėtų ir pati moteris.

VIDEO: Nestlé FITNESS Bra Cam
Nestlé FITNESS Bra Cam
VIDEO: Nestlé FITNESS Bra Cam: The Full Story
Nestlé FITNESS Bra Cam: The Full Story
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką