Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Slapta kamera parodė, kaip dažnai žmonės spokso į nepažįstamų moterų krūtis

Spalis – kovos su krūties vėžiu mėnuo, tad šia proga bendrovė „Nestlé Fitness“ sukūrė socialinę reklamą, skatinančią moteris reguliariai tikrintis savo sveikatą.
Eksperimento dalyvė su rožine liemenėle
Eksperimento dalyvė su rožine liemenėle / Stop kadras

Savo idėją „Nestlé Fitness“ įgyvendino originaliu būdu – nuspręsta pasitelkti slaptą kamerą ir pažiūrėti, kaip dažnai aplinkiniai žiūri į moters krūtinę.

Į miestą išsiųsta patraukli moteris vilkėjo pilką švarkelį, pro kurį matėsi rožinė liemenėlė. Prie jos krūtų lygyje buvo įtaisyta slapta kamera. Ji visa dieną fiksavo, kaip dažnai nepažįstami žmonės užmeta akį į patrauklios moters krūtis.

Suskaičiuota, kad net 37 atsitiktiniai praeiviai (tarp jų tiek vyrai, tiek moterys) bent sekundei buvo įsmeigę akis į moters krūtis.

Reklamos moralas toks: kiekvieną dieną moters krūtis apžiūrinėja dešimtys žmonių, o jas reguliariai apsižiūrėti turėtų ir pati moteris.

VIDEO: Nestlé FITNESS Bra Cam
VIDEO: Nestlé FITNESS Bra Cam: The Full Story

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius