Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Stilistė Asta Valentaitė tapo pripažinto tarptautinio prekės ženklo ambasadore Lietuvoje

Klasikos diva ir elegancijos ikona, stilistė Asta Valentaitė tapo pasaulyje puikiai žinomo ir aukštai vertinamo austrų apatinių ir viršutinių drabužių prekės ženklo ambasadore. Ta proga modelis įsiamžino ir fotosesijoje.
Asta Valentaitė
Asta Valentaitė / Asmeninio albumo ir Pauliaus Gasiūno nuotr.

Dėl kasdienio nepriekaištingo įvaizdžio tarptautinė kompanija „Wolford“ pasirinko Astą atstovauti jų prekės ženklui Lietuvoje.

Žinoma moteris įsiamžino subtiliai seksualioje fotosesijoje. Vienoje iš nuotraukų A.Valentaitė pozuoja su vyriškais marškiniais ir laisvalaikiui skirta avalyne. Kitoje savo figūrą išryškino tobulai priglundančia glaustinuke.

Pauliaus Gasiūno nuotr./Asta Valentaitė
Pauliaus Gasiūno nuotr./Asta Valentaitė

Viename iš įvaizdžių Asta pristato ir seksualumu alsuojantį apatinio trikotažo komplektą, kurį papildo žėrinčios kojinės virš kelių, puoštos smulkiais kristalais ir tobulai paryškinančios kojų grožį – niekas nepaneigs, kad šio prekės ženklo pėdkelnės Astai puikiai tinka. Ir ne tik jos. Prie kūno tarsi antra oda priglundantys apatiniai – taip pat: kadangi jie kirpti lazeriu, kontūrai yra nepastebimi ir niekada nesimato net ir per labiausiai prigludusius drabužius. Vienas mėgstamiausių Astos drabužių – kūno linijas išryškinanti „Fatal“ suknelė, kuri kabo ir realybės šou Kim Kardashian rūbų spintoje. Po šio modelio suknele Asta mielai užsideda ir kūną formuojančius apatinius: glaustinukę ar suknelę.

Tai, kad šio prkės ženklo gaminiai yra nepamainomi ir atostogų metu, A.Valentaitė įsitikino poilsiaudama Šv. Bartolomėjaus saloje. Į Holivudo garsenybių pamėgtą salą Asta vežėsi dvi „Wolford“ sukneles. Su tamsiai mėlyna suknia stilistė praleido dieną pajūryje. Štai Astos pamilta žalsva vasarinė suknelė – tikras išsigelbėjimas atostogų metu. Ji gali būti dėvima įvairiais būdais, tad tinka tiek į paplūdimį, tiek į vakarienę restorane.

Asmeninio albumo nuotr./Asta Valentaitė
Asmeninio albumo nuotr./Asta Valentaitė

„Vos gavusi pasiūlymą sutikau tapti ambasadore. Būdama stiliste pastebėjau, kad Lietuvoje moterys vis dar sunkiai geba tinkamai priderinti pėdkelnes prie aprangos, todėl jaučiu pareigą jas išmokyti tai daryti. Esu tikra, kad šio prekės ženklo parduotuvėse kiekviena dama lengvai išsirinks prie bet kokio garderobo tinkamas pėdkelnes, kūną formuojančius apatinius ar tiesiog stilingą minimalistinio stiliaus lengvą viršutinį rūbą“, – įsitikinusi Asta Valentaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius