Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Internete žaibiškai plinta Tado Vidmanto sukurta virusinė reklama

Tadas Vidmantas, rodos, niekuomet nestokoja gerų, ironiškų ir sarkastiškų idėjų. Netrukus savo trumpo metro komediją „Juniper Crescent“ pristatysiantis režisierius, sukūrė ironišką reklamą apie piliulę „MinusIQ“, sumažinančią žmogaus intelektą. Nors piliulė ir neegzistuoja, šia internetą užkariavusia reklama režisierius pristato savo kūrybinę vaizdo gamybos kompaniją ( angl. creative production company) „Sleepthinker“.
Tadas Vidmantas
Režisierius Tadas Vidmantas / Vytauto Dranginio nuotr.
Temos: 1 Reklama

„The pill to lower your IQ permanently“ (liet. „Piliulė, kuri visam laikui sumažina tavo IQ“) pavadintą vaizdo klipą svetainėje Youtube.com per tris dienas (tikrinta kovo 22 d – aut.past.) peržiūrėjo daugiau kaip 742 tūkst. interneto vartotojų. Maža to, ši netikra piliulės reklama sulaukė ir užsienio žiniasklaidos dėmesio.

„Vieną kartą Londone važiuojant autobusu iš oro uosto namo man kilo tokia idėja. O paskui sugalvojau, kad reikia taip pasidaryti sau reklamą. Kita vertus, juk jokia paslaptis, kad aš netoleruoju kvailų žmonių su visais jų rasizmais ir homofobijomis. O jei video neturėtų jokios stipresnės žinutės nebūtų taip išpopuliarėjęs“, – portalui Žmonės.lt sakė Tadas.

 „MinusIQ“ yra virusinė reklama, bet produktas visgi ne piliulė, o Tado Vidmanto ir Ronaldo Buožio kartu įsteigta  kūrybinė videoprodukcijos kompanija „Sleepthinker“.

O dabar jūsų dėmesiui – gero humoro dozė ir T.Vidmanto virusu tapusi „netikra“ reklama „The pill to lower your IQ permanently“:

VIDEO: Tado Vidmanto reklama-pokštas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius