Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Davidas Beckhamas prostitučių taikiklyje

Davidas ir Victoria Beckhamai ant žurnalo „In Touch“ viršelio
„In Touch“ nuotr. / Davidas ir Victoria Beckhamai ant žurnalo „In Touch“ viršelio
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Neįtikėtiną triukšmą pramogų pasaulyje sukėlė merginos pagal iškvietimą interviu, kuriame ji tikina, kad futbolo žvaigždė Davidas Beckhamas buvo neištikimas žmonai dizainerei Victoriai Beckham.

Skandalingą žinią pranešė amerikiečių bulvarinis žurnalas „In Touch Weekly“. Leidinys paskelbė, kad tris sūnus turintis futbolininkas ne kartą susitikinėjo su prostitute, vardu Irma Nici. Už seksualines paslaugas nakčiai sportininkas neva jai mokėjo 10 tūkst. JAV dolerių (apie 25,8 tūkst. Lt).

Duodama interviu, 26-erių I.Nici 35-erių D.Beckhamui negailėjo pagyrų. „Visos moterys svajoja būti su juo, o man tai pavyko. Tai buvo nuostabu. Jis labai švelnus ir žinojo, ką daro“, – kalbėjo prostitutė.

Thesun.co.uk šaltinių teigimu, D.Beckhamas 2007-aisiais Niujorko viešbutyje „Le Parker Meridien“ tamsiaplaukei I.Nici sumokėjo 3,2 tūkst. svarų sterlingų (apie 13 tūkst. Lt) už seksą nesisaugojant. Bosnių kilmės Irma taip pat teigė, kad prie jų buvo prisidėjusi dar viena prostitutė. I.Nici teigimu, futbolininkas sumokėjo 1,5 tūkst. svarų sterlingų (6 tūkst. Lt) už galimybę pažiūrėti dviejų moterų seksualinius žaidimus, o vėliau prie jų prisidėjo.

Davidą pakišo ir tikime, kad tai gali būti piktybinis bandymas jį apjuodinti ir sugadinti reputaciją.Skandalingus kaltinimus pateikusi I.Nici tvirtino po mėnesio darsyk susitikusi su D.Beckhamu, tik šįsyk Londone. Jos teigimu, futbolininkas vėl sumokėjo 3,2 tūkst. svarų sterlingų, tačiau buvo liūdnas, mat jo tėvui neseniai buvo įvykęs širdies priepuolis.

Gins savo vardą

D.Beckhamo atstovai suskubo pareikšti, kad šie pareiškimai yra „laužti iš piršto, o žurnalo redakcija apie tai buvo įspėta dar prieš pasirodant numeriui“. Ketvirtadienį žinia apie galimą neištikimybę išplito viso pasaulio žiniasklaidoje.

„Liūdna, kad gyvename pasaulyje, kur žurnalas gali spausdinti visišką melą ir tikėtis išsisukti nuo atsakomybės. Mes imsimės teisinių veiksmų“, – sakė futbolininko atstovas. Beckhamams artimų šaltinių teigimu, pora neleis jų išskirti ir šmeižti. Teigiama, kad garsenybės jau nusisamdė teisininkus.

„Davidą pakišo ir tikime, kad tai gali būti piktybinis bandymas jį apjuodinti ir sugadinti reputaciją, – Thesun.co.uk sakė sportininko bičiulis. – Taip, tuo metu jis buvo Niujorke, tačiau bet kas internete gali tai išsiaiškinti. Juolab jis buvo apsistojęs visai kitame viešbutyje.“

Viena iš teorijų, dėl ko gali būti juodinamas sportininko vardas – noras pakirsti Anglijos pasiūlymą 2018-aisiais šalies teritorijoje rengti pasaulio futbolo čempionatą. D.Beckhamas yra vienas lyderių pristatant šalį.

Manoma, kad jei Beckhamų šeima įrodytų, jog kalbos neturi pagrindo, I.Nici lauktų milijoninis ieškinys. Nesaldu būtų ir vokiečių žurnalų leidybos grupei, kuriai priklauso „In Touch Weekly“.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VARDAI rubriką