Jos kaklą puošė karoliai iš čili pipiriukų.
Reklamos tikslas – vegetarinės dietos populiarinimas Kinijoje.
Kaip sakė PETA Asia videprezidentas Jasonas Barkeris, per pastaruosius 40 metų mėsos suvartojimas Kinijoje išaugo keturis kartus. Tuo tarpu daržovių populiarumas smarkiai sumažėjo. PETA atstovas pabrėžė, kad pernelyg didelė mėsos dalis mitybos racione padidina onkologinių susirgimų tikimybę. Taip pat blogina širdies kraujagyslių darbą.
Ir pati aktorė Gao Yuanyuan tvirtina, kad po to, kai ėmė propaguoti vegetarišką mitybą, iš pradžių net priaugo svorio. Nes rinkosi produktus, turinčius daug krakmolo. Bet vėliau svoris vėl grįžo prie normos.
Aktorė pabrėžia, kad, pradėjusi valgyti tik daržoves, jaučiasi daug energingesnė.