Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

15 tūkst. eurų paramą verslo pradžiai laimėjo startuolis „Aciety“

„United Agencies“ didžiojoje auditorijoje įvyko konkurso „Hyundai Brilliant Young Entrepreneurs 2014“ baigiamasis renginys, kurį jau antrus metus organizavo VŠĮ „Lietuvos Junior Achievement“ kartu su kompanija „Hyundai“. Jo metu septynios geriausios komandos pristatė savo verslo idėjas ar jau įkurtus startuolius ir kovojo dėl pagrindinio prizo – penkiolikos tūkstančių eurų paramos verslo pradžiai. Konkursas pasibaigė „Aciety“, globalios IT specialistų platformos, arba aukštos kvalifikacijos programuotojų ir IT įmonių tinklo, pergale.
Laimėtojai
Laimėtojai / „Lietuvos Junior Achievement“ nuotr.

Su „Aciety“ konkuravo animuotų filmukų kūrimo įrankis „AnimeBees“, klientų atsiliepimų sistema „Beirate“, apyrankė, su kuria galima vykdyti mokėjimus, ENHAND, programėlių kūrimo ir pardavimo debesyje sistema IDE, prezentacijų kūrimo įrankis „ThinkToolkit“ ir statistikos apie laiką kaupimo ir analizavimo įrankis „Timewise“. Vertinimo komisijai didžiausią įspūdį paliko „Aciety“.

Pamatė poreikį

Startuolio įkūrėjas Aismantas Bulanavičius sako, jog produktas kurtas pamačius poreikį. Jis pats ne vienus metus dirba šioje srityje ir pamatė problemą.  „Įkurdamas kompaniją rinkoje buvau jau ketverius metus, tačiau gavau dar ne vieną pamoką ir ne kartą. Rinkos dydis siekia netoli milijono dolerių per metus. Kai kuri platformą, kuri tokiai rinkai ir skirta, reikia labai aiškiai suprasti, nuo ko pradėti. Tai ilgiausiai ir užtruko. Išbandėme keletą variantų. Galop priėjome išvadą, kad kompanijos, kurios teikia kokybišką paslaugą už pakankamai gerą kainą, neturi jokio rinkos partnerio, kuris atspindėtų jų kuriamą vertę, todėl optimalus kelias yra eiti į rinką būtent per tokias kompanijas, jas sujungiant iš pradžių į mažesnius klasterius, o po to į didesnius ir šį bendrą tinklą parduoti Vakarų pirkėjams“, – pasakoja jis.

„Aciety“ kurta daug konsultuojantis su IT kompanijų vadovais ir kol kas sulaukia teigiamų atsiliepimų. „Aismantas į mūsų komandą įneša vizionierišką mąstymą. Jis turi savo įžvalgas, kaip visi tie IT procesai turėtų veikti. Tai tikrai padeda. Aš žiūriu labiau iš verslo plėtojimo pusės ir stengiuosi orientuotis į konkrečius šios dienos mūsų IT klientų poreikius. Platformoje, manyčiau, yra sveikas balansas tarp vizionieriško požiūrio ir klientų poreikių. Mes tuos poreikius labai gerai įvardijome kalbėdamiesi su daugiau nei 30 IT įmonių vadovų. Išklausėme jų visų nuogąstavimus, lūkesčius. Sprendimą pritempėme prie to, kad dabar turime tai, ko reikia rinkai“, –  teigia A. Bulanavičiaus kolega Tomas Pagirys.

Ieško milijoninės investicijos

Jauni verslininkai sako daug dėmesio skiriantys partnerių patikimumui. Į „Aciety“  platformą patekti gali toli gražu ne kiekviena IT kompanija. „Tai buvo vienas iš tų dalykų, prie kurių daug dirbome pastaruosius kelis mėnesius. Galima tai pavadinti procesų optimizavimu – kokius momentus reikia pabrėžti. Manome, kad apsibrėžėme daug svarių kriterijų, kuriuos naudodami ir pasiekėme optimalų rezultatą. Visgi tai, ką matuojame ir kaip matuojame, šiuo metu dar yra gana slapta“, – sako A. Bulanavičius.

Kaip sakau, mes be dešimties minučių su milijonine investicija. Su investuotojais jau kalbamės. Tačiau tai šiek tiek užtrunka, – sako T. Pagirys.

Griežta atranka reikalinga tam, kad IT paslaugų ieškantiems būtų siūlomi tik patikimi variantai. „Tie atrankos kriterijai nėra mūsų sugalvoti. Jie kyla iš klientų, kurie turi patirtį rinkoje. Jie patys mums pateikia savo patarimus, į ką atsižvelgti. Mano didžiausias darbas buvo susisteminti visą šią informaciją. Naudojamės patirtimi ir dviračio neišradinėjame“, – teigia T. Pagirys.

„Aciety“  ambicija didelė – tapti globalia kompanija.

„Tam kad taptume globalūs, mums reikalingos rizikos kapitalo investicijos. Mes turime platformą, išgrynintą modelį, dirbame su tiekėjais. Mums reikia sėkmės istorijų, nes visa tai, ką mūsų klientai išreiškia kaip poreikį, turi tapti įrodymais, kuriuos parodytume investavimo fondams. Tada galėtume veikti globaliai, nes šiuo metu veikiame lokaliai. Kaip sakau, mes be dešimties minučių su milijonine investicija. Su investuotojais jau kalbamės. Tačiau tai šiek tiek užtrunka“, – sako T. Pagirys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius