Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

2013 metais vartotojai aktyviai keitė mobiliojo ryšio operatorius

Centrinės numerių perkėlimo duomenų bazės administratorės duomenimis, pernai daugiausia numerių perkelta į „Tele2“.
Mobilusis ryšys
Mobilusis ryšys / 123rf nuotr.

2013 metais vartotojai toliau aktyviai keitė mobiliojo ryšio operatorius. Dėl numerio perkėlimo labiausiai išaugo „Tele2“ klientų skaičius – net 26 187 vartotojais.

„Žmonės visada ieško, kur geriau, ir numerio perkėlimo paslauga jiems leidžia be rūpesčių pakeisti operatorių ir sutaupyti. Stengiamės, kad mūsų sąlygos visada būtų geriausios. Rezultatai rodo, kad klientai tai vertina“, – „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis cituojamas ketvirtadienį viešųjų ryšių bendrovės „VRP Hill+Knowlton Strategies“ atstovų paviešintame pranešime.

Pasak jo, rinkdamiesi mobiliojo ryšio operatorių, vartotojai vertina paslaugų kainas ir kokybę, tad nuoseklus klientų skaičiaus augimas yra vienas svarbiausių rodiklių. Jis rodo, kad žmonės paslaugomis patenkinti.

Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2“ 2G tinklas yra didžiausias ir apima 98,7 proc. Lietuvos. „Tele2“ 3G ryšio tinklas apima beveik 70 proc. Lietuvos teritorijos ir yra antras pagal dydį.

Aktyvus numerio perkėlimas per 2013 m. prisidėjo prie bendro „Tele2” klientų skaičiaus augimo. Operatoriaus duomenimis, jo klientų skaičius trečiąjį ketvirtį pasiekė 1,86 mln. – 4,3 proc. daugiau nei prieš metus. Ypač daug augo verslo klientų skaičius – 13 proc., iki 129,8 tūkst.

Numerio perkėlimo paslauga Lietuvoje pradėta teikti 2006 m.

Aktyviausiai savo operatorius vartotojai keitė 2009 m. pavasarį.

Bendrovės RAIT 2013 m. lapkričio mėn. atliktos reprezentatyvios apklausos duomenimis, „Tele2“ paslaugomis naudojasi beveik pusė apklausos dalyvių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius