-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

Barai ir kavinės svarsto rinkodaros pokyčius didėjant alkoholio kainoms

Barai ir kavinės šiuo metu mąsto, kaip reikės neprarasti savo klientų, kai dėl kovo pradžioje didėsiančių akcizų pabrangs alkoholiniai gėrimai, rašo „Verslo žinios“.
Šampanas
Šampanas / Fotolia nuotr.
Temos: 2 Kavinė Akcizas

„Galėtume galvoti apie tokius priedus, kaip nemokami užkandžiai, kvietimai į koncertą, stalo futbolo žaidimas, tačiau jei jie bus prikabinti prie alkoholinio gėrimo pirkimo, tai gali būti traktuojama kaip alkoholio vartojimo skatinimas, draudžiamas įstatymo“, – teigė barų „Alaus namai“ savininkas Audrius Vidžys.

Anot jo, viena didžiausių problemų yra tai, kad bet kokia nauja pristatyta rinkodaros priemonė nebūtų traktuojama alkoholio reklama ar skatinimu jį gerti. Nuo kovo stipraus alkoholio akcizas augs 23 proc., vyno ir alaus – iki 112 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius