Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Citadele“ bankas įdiegė naują kredito kortelių išdavimo sistemą

Pinigai
Algirdo Kubaičio/BFL nuotr. / Pinigai.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

AB „Citadele“ bankas įdiegė naują kredito kortelių išdavimo sistemą „Credix“, kuri leis padidinti klientų aptarnavimo greitį ir kokybę bei užtikrinti atsakingo skolinimo politiką. Ši sistema įdiegta bendradarbiaujant su kreditų biuru „Creditinfo“, kuris specializuojasi kreditavimo ir reitingo sistemų kūrime ir diegime.

„Viena iš prioritetinių banko sričių yra kredito kortelių platinimas, todėl nuolat siekiame tobulinti šios paslaugos teikimo procesus. Iki šiol didelį dėmesį skyrėme kortelių platinimo kanalams ir partnerių rato didinimui. Įdiegta sistema leidžia ne tik geriau aptarnauti klientus, bet ir formuoti dar kokybiškesnį banko paskolų portfelį“, – teigia AB „Citadele“ banko valdybos narys Andrius Bernotas.
Naujoji „Credix“ sistema aptarnaus visų tipų banko platinamų kredito kortelių išdavimą. AB „Citadele“ bankas nuo 2006 metų yra oficialus „American Express“ kortelių išleidėjas ir aptarnautojas Lietuvoje. Taip pat bankas platina bei aptarnauja ir kitas kredito korteles – „Visa“ ir „MasterCard“.

„Krizė atskleidė silpnąsias bankų kreditavimo politikos vietas. Tam, kad bankas būtų konkurencingas, šiandien neužtenka pasiūlyti geras kreditavimo sąlygas ir kredito suteikimo greitį. Taip pat būtina užtikrinti, kad kreditą gautų tokie klientai, kurie realiai gali vykdyti prisiimtus finansinius įsipareigojimus ir negrimzti į skolas. Banke įdiegta sistema leidžia pasiekti ir viena, ir kitą dalyką. Tai ir yra atsakingas skolinimas, kurį tik kartais deklaruoja finansų įstaigos, tačiau realiai vykdo nepakankamai“, – sako kreditų biuro „Creditinfo“ generalinis direktorius Andrius Bogdanovičius.

Pasak jo, pasaulyje dar nėra sukurta technologija, kuri visuomet leistų nesuteikti kredito nemokiam klientui. Tačiau banke įdiegta sistema leis greičiau nustatyti, kokias kreditavimo politikos vietas būtina tobulinti, kad nemokių klientų dalis nuolat mažėtų, o atvejų, kai kreditas nesuteikiamas geram klientui – mažėtų.

Komentarai
Temos Bankas
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką