„Mūsų klientų skaičius taip sparčiai augti pradėjo nuo praėjusių metų lapkričio, kai pristatėme neribotų pokalbių planą „Laisvė“. Jis panaikino kainų skirtumus tarp skirtingų operatorių, todėl klientai renkasi tą, kuris teikia daugiausiai pridėtinę vertę kuriančių paslaugų. Šioje srityje esame lyderiai“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.
„Bitės“ klientai neturi ilgalaikių sutarčių, gali naudotis realaus laiko išlaidų kontrole ir telefonų garantiniu „Be rūpesčių“, jiems suteikiama tikslios sąskaitos garantija. Jie taip pat gali apdrausti savo telefoną nuo nelaimingų atsitikimų, naudotis paslauga „Rūpestingi tėvai“ ir visus kylančius klausimus išspręsti vieno skambučio metu.
„Mano numeris“ duomenimis, iš viso per gruodį „Bitės“ klientų skaičius išaugo 3745. Per šį laikotarpį „Tele2“ vartotojų skaičius augo mažiau – 2709, o „Omnitel“ – sumažėjo beveik 6 tūkstančiais.
Per lapkritį „Bitės“ paslaugas, perkeldami savo numerį iš kito operatoriaus, pasirinko 10212 klientų. Per šį laikotarpį „Tele2“ pasiūlymus priėmė 8126 vartotojai, o „Omnitel“ – 2722. Tuo tarpu iš „Bitės“ išėjo 5625 klientai, o kitus du operatorius paliko daugiau vartotojų – su „Tele2” atsisveikino 5868, o „Omnitel“ neteko 8567 klientų, rašoma viešųjų ryšių agentūros „Integrity PR“ atstovų ketvirtadienį paviešintame pranešime.