„Neišvengiamai pas mus pradės veržtis užsieniečiai. El. prekybininkams matau grėsmę iš Lenkijos, ten įmonės yra su didelėmis pirkimo galiomis, jos gali pratęsti logistikos grandinę, gali skirti pinigų ir užkloti visą Lietuvą reklama, - ketvirtadienį „Login“ konferencijoje pasakojo V.Vorobjovas.
Tradiciniai prekybininkai Lietuvoje tai pat ne buvo užsiminę, kad jiems mūsų šalyje sunku konkuruoti su didelėje rinkoje dirbančiomis lenkų bendrovėmis.
Pasak V.Vorobjovo, lenkai į Lietuvą pradės skverbtis tada, kai savo šalyje pasieks koncentraciją. Prekybos konsultantas priduria, kad į mūsų šalį jau ateina el. pardavėjai ir iš kitų Rytų ar Vidurio Europos šalių – Čekijos ar Slovakijos, tik internetiniuose tinklalapiuose matydami jų reklamas nežinome, kieno kapitalas jas valdo.
Dar vienas svarbus el. komercijos rinkos laukiantis etapas – didžiųjų prekybininkų atėjimas ir plėtra internetinėje erdvėje.
„Netrukus „e – Maxima“ pradės prekes pardavinėti Kaune ir Klaipėdoje, tą patį padarys „Rimi“ ir „Norfa“. Plataus vartojimo prekių atėjimas į internetinį rinką yra neišvengiamas. Tai duos postūmį elektroninei prekybai: kai kurie žmonės, kurie iki šiol vengė pirkti internetu, bus priversti tai daryti“, - sako V. Vorobjovas.
Esą didžiųjų prekybininkų atėjimas į internetinę erdvę ir didėjančios el, parduotuvių kūrimo ir išlaikymo kainos lems, kad sunkės gyvenimas mažiesiems el. pardavėjams ir daugiau tokių bendrovių kaip „Pigu.lt“ atėjimo į rinką nematysime.
Pasak V.Vorobjovo, vienintelė išeitis mažosioms įmonėms išsilaikyti bus susijungti arba specializuotis ir pačioms judėti į kitas rinkas.