-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

El. komercijos konsultantas Vytautas Vorobjovas: Lenkijos el. parduotuvės – nauja grėsmė Lietuvos el. prekybininkams

Mažųjų Lietuvos elektroninių parduotuvių artimiausiu metu laukia iššūkiai: į Lietiuvos el. prekybos rinką netrukus pradės skverbtis didelės el. prekybos bendrovės iš Lenkijos. Perspektyvią nišą turėtų išnaudoti ir didieji Lietuvos prekybininkai,mano el. prekybos konsultantas Vytautas Vorobjovas.
El. komercijos konsultantas Vytautas Vorobjovas
El. komercijos konsultantas Vytautas Vorobjovas / Alvydo Opulskio/Gykai.lt nuotr.

„Neišvengiamai pas mus pradės veržtis užsieniečiai. El. prekybininkams matau grėsmę iš Lenkijos, ten įmonės yra su didelėmis pirkimo galiomis, jos gali pratęsti logistikos grandinę, gali skirti pinigų ir užkloti visą Lietuvą reklama, - ketvirtadienį „Login“ konferencijoje pasakojo V.Vorobjovas.

Tradiciniai prekybininkai Lietuvoje tai pat ne buvo užsiminę, kad jiems mūsų šalyje sunku konkuruoti su didelėje rinkoje dirbančiomis lenkų bendrovėmis.

Pasak V.Vorobjovo, lenkai į Lietuvą pradės skverbtis tada, kai savo šalyje pasieks koncentraciją. Prekybos konsultantas priduria, kad į mūsų šalį jau ateina el. pardavėjai ir iš kitų Rytų ar Vidurio Europos šalių – Čekijos ar Slovakijos, tik internetiniuose tinklalapiuose matydami jų reklamas nežinome, kieno kapitalas jas valdo.

Dar vienas svarbus el. komercijos rinkos laukiantis etapas – didžiųjų prekybininkų atėjimas ir plėtra internetinėje erdvėje.

„Netrukus „e – Maxima“ pradės prekes pardavinėti Kaune ir Klaipėdoje, tą patį padarys „Rimi“ ir „Norfa“. Plataus vartojimo prekių atėjimas į internetinį rinką yra neišvengiamas. Tai duos postūmį elektroninei prekybai: kai kurie žmonės, kurie iki šiol vengė pirkti internetu, bus priversti tai daryti“, - sako V. Vorobjovas.

Esą didžiųjų prekybininkų atėjimas į internetinę erdvę ir didėjančios el, parduotuvių kūrimo ir išlaikymo kainos lems, kad sunkės gyvenimas mažiesiems el. pardavėjams ir daugiau tokių bendrovių kaip „Pigu.lt“ atėjimo į rinką nematysime.

Pasak V.Vorobjovo, vienintelė išeitis mažosioms įmonėms išsilaikyti bus susijungti arba specializuotis ir pačioms judėti į kitas rinkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius