-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Elektroninė prekyba Lietuvoje populiarėja – tyrimas

Internetinės prekybos rodikliai Lietuvoje auga, rodo bendrovės „SIC Gallup Media“ tyrimas.
Kompiuteriai
Kompiuteriai / K. Vanago/BFL nuotr.

Jis parodė, kad žiemą internete pirko daugiau nei 29 proc., arba 289 tūkst. 15–74 metų amžiaus internetu besinaudojančių Lietuvos gyventojų – 5 procentiniais punktais daugiau nei 2009–ųjų žiemą.

Didžiausia dalis (39 proc.) perkančiųjų internete šią žiemą naudojosi elektronine prekyba rečiau nei kartą per 6 mėnesius, penktadalis (22 proc.) – bent kartą ar kelis per pastaruosius 6 mėnesius, beveik 18 proc. – bent kelis kartus per 3 mėnesius. Kasdien internete pirko 0,9 proc. besinaudojančių elektronine prekyba.

Tyrimas atskleidė, jog šią žiemą, palyginti su praėjusiais metais, populiariausios internete įsigytos prekės bei paslaugos išliko panašios – dažniausiai perkami bilietai į renginius, teatrą, kiną, lėktuvų bilietai, drabužiai, batai, aksesuarai bei knygos, muzika, DVD, žaidimai.

Pasak tyrimo autorių, nors telefonai, leidinių prenumerata, sporto, laisvalaikio ir turizmo prekės buvo mažiausiai populiarūs tarp pirkėjų internete, matyti, kad šiemet šias prekes įsigijo dažniau nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu. Taip pat labiau buvo perkama buitinė elektronika, prekės vaikams ir kūdikiams.

Vyrai šią žiemą sudarė 51 proc. pirkėjų internete, moterys – 49 proc. Pirkėjų internete struktūra pagal amžių išliko panaši kaip ir pernai žiemą. Anot tyrėjų, matyti, jog aktyviausi pirkėjai internete buvo 20–29 metų amžiaus Lietuvos gyventojai, sudarę trečdalį perkančiųjų tinkle, mažiausią dalį sudarė 50–74 metų amžiaus pirkėjai.

Tyrimas rodo, kad 2010–ųjų žiemą, palyginti su žiema pernai, internete pirkusių kaimo vietovių gyventojų dalis nuo 11 proc. iki 17 procentų.

Šių metų žiemą bent kartą per 6 mėnesius internetu naudojosi 58 proc. 15–74 metų amžiaus Lietuvos gyventojų – 7 proc. punktais daugiau nei 2009 metų žiemą.

Žiniasklaidos auditorijos duomenų ir informacijos stebėsenos paslaugas teikiančios bendrovės „SIC Gallup Media“, keičiančios pavadinimą į „TNS LT“, tyrime šių metų žiemą dalyvavo beveik 1,7 tūkst. 15–74 metų amžiaus šalies gyventojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius