Šeštadienis 2015.07.04
Pranešk naujieną
Daugiau orai.lt

„Facebook“ praranda paauglius

„Facebook“ gerbėjų skaičiuoklė „LikeBox“
„Elektronikos projektai“ nuotr. / „Facebook“ gerbėjų skaičiuoklė „LikeBox“
Šaltinis: 15min.lt

A A
„Facebook“ akcijos ketvirtadienį šoktelėjo 15 proc. po to, kai buvo paskelbti įmonės finansiniai rezultatai. Tačiau įmonė prarado pagreitį pripažinusi, kad socialinis tinklas vis mažiau domina paauglius, praneša CNN.

„Mes pastebime, kad mažėja paauglių vartotojų skaičius, ypač jaunesnių“, – sakė už „Facebook“ finansus atsakingas Davidas Ebersmanas. Jo teigimu, nepaisant to, amerikiečių paauglių vartotojų skaičius išlieka stabilus.

Anksčiau „Facebook“ nesutiko su rezultatais tyrimų, sakančių, kad paauglių „Facebook“ nebedomina. Bendrovės vadovas Markas Zuckerbergas aiškino, kad tai tiesiog yra netiesa.

D.Ebersmano pripažinimas, kad paauglių „Facebook“ iš tiesų nebedomina, lėmė, kad bendrovės akcijų kaina smuko.

Iki šio pareiškimo, tik įmonei paskelbus apie tai, kad trečiąjį ketvirtį įveikti nuostolius, bendrovės akcijos brango 15 proc.

„Facebook“ liepos-rugsėjo mėnesiais uždirbo 425 mln. JAV dolerių, palyginti su 59 mln. JAV dolerių nuostoliais metais anksčiau.

Įmonės įplaukos augo 60 proc. iki 2,016 mlrd. JAV dolerių.

Įplaukos iš reklamos sudarė 1,8 mlrd. JAV dolerių, arba 66 proc. daugiau nei tuo pat laikotarpiu pernai, o 49 proc. šių įplaukų buvo iš mobiliosios reklamos.

Kasdien socialiniu tinklu besinaudojusių žmonių skaičius siekė 728 mln., arba 25 proc. daugiau nei prieš metus, o bent kartą per mėnesį – apie 1,19 mlrd. žmonių, arba 18 proc. daugiau nei pernai.

Per mobiliuosius prietaisus naudojančių „Facebook“ skaičius padidėjo 45 proc. iki 874 mln. žmonių.

Komentarai: 9
Pažymėkite klaidą tekste, pele paspaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą
x

Pranešti klaidą

x

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Valiutų kursai

Kodas Kiekis Kaina Pokytis
USD 1 0.9012 --
GBP 1 1.4081 --
PLN 10 2.3835 --
NOK 10 1.1299 --
RUB 100 1.6161 --
Valiutų skaičiuoklė
=
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką