„Rygos turizmo skatinimo kampanija yra labai geras pavyzdys, kaip šalis ar miestas turėtų rūpintis atvykstamuoju turizmu. Šiais metais iš Vilniaus oro uosto pasiūlėme daugiau tiesioginių skrydžių, kurie padės lengviau į Lietuvą pritraukti daugiau turistų, tačiau prie to turėtų prisidėti ir už turizmo vystymą atsakingos Lietuvos institucijos“, – pabrėžė „airBaltic“ viceprezidentas ir generalinis direktorius Lietuvoje Tadas Vizgirda.
Gruodžio mėnesį Ryga pritraukė dvigubai daugiau keliautojų iš Maskvos nei Helsinkis ir 6 kartus daugiau nei Talinas. Oro bendrovė „airBaltic“ pajuto išaugusius keleivių srautus į Rygą iš tų miestų, kuriuose Ryga buvo viešinama kaip „Live Riga“ kampanijos objektas. Reklaminė kampanija buvo vykdoma ir Lietuvoje. Gruodį, palyginus su 2008 m. paskutiniuoju mėnesiu, į Rygą vykusių keleivių skaičius iš Suomijos išaugo 139 proc., iš Rusijos – 67 proc., iš Lietuvos – 48 proc., iš Estijos – 30 proc., iš Norvegijos – 28 proc., iš Vokietijos ir Švedijos – 11 proc.
Per paskutiniuosius metus Latvijos sostinė turistams tapo patrauklesnė dėl naujų aukštos klasės viešbučių. Be to, viešbučiai pasiūlė mažiausias nei kada nors buvo iki šiol kainas – 4 žvaigždučių viešbučio kambariai tekainuoja 35-40 eurų.
2010 metais „airBaltic“ iš Rygos pasiūlys mažiausiai 9 naujas kryptis, dėl to tikimasi sulaukti dar didesnio turistų skaičiaus. Iš Vilniaus vasaros sezonu oro bendrovė keleivius skraidins 13 tiesioginių krypčių: į Amsterdamą, Berlyną, Kopenhagą, Miuncheną, Paryžių, Rygą, Romą, Londoną, Taliną, Dubliną, Oslą, Hamburgą ir Mančesterį. Tikimasi, kad šie reisai padės pritraukti į Lietuvą daugiau turistų iš Prancūzijos bei Vokietijos.