Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika: Pardavimus gelbsti optimizmas

Buitinės technikos ir elektroninių prekių prekybos tinklo „Topo centras“ vadovų teigimu, sunkmetį geriausia įveikti optimizmu: veikiami teigiamų emocijų žmonės perka noriau.
Pavadinimas
Pavadinimas

„Topo centro“ pardavimai 2008 m. augo 5 proc., įmonė prognozuoja, jog panašų lygį pavyks išlaikyti ir šiais metais. Nepaisant sunkmečio, „Topo centras“ planuoja plėtrą – atidaryti elektroninę parduotuvę.

„Šiuo metu kiek sulėtėjusi kineskopinių televizorių, MP3 ir MP4 ausinukų, prabangesnių televizorių prekyba, tačiau žmonės noriai perka kavavires, barzdaskutes, kitas smulkias elektronines prekes. Taip pat populiarūs nešiojamieji kompiuteriai, USB raktai, išoriniai kietieji diskai. Beje, kavavirių pirkimu nusileidžiame tik italams – lietuviai, po Italijos, nuperka daugiausiai kavavirių visoje Europoje“, – pasakojo „AEG grupės“, valdančios „Topo centrą“, valdybos pirmininkas Aurelijus Rusteika.

Anot jo, „Topo centras“ šiemet žmonėms siūlys daugiau išpardavimų. „Pernai metais buvo du išpardavimai, šiemet ketiname rengti 3–4. Išpardavimas – tai teigiama emocija, o būtent teigiamos emocijos skatina žmones pirkti. Pasižiūrėkite, kas darosi per Valentino dieną ar Kaziuko mugę – žmonės atsipalaiduoja, daugiau šypsosi ir... daugiau perka“, – sakė A.Rusteika.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius