Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika. „Čili“ restoranuose daugėja lankytojų

Per devynis šių metų mėnesius „Čili“ tinklo restoranuose svečių nesumažėjo. Kaip parodė trijų ketvirčių veiklos rezultatai, jie savo mėgstamuose restoranuose lankosi, nepaisant prastesnės ekonominės situacijos šalyse.
ČILI PICA gamybos vadovė Zita Kozlova
ČILI PICA gamybos vadovė Zita Kozlova / Čili nuotr.
Temos: 1 „Geronomika“

Anot „Čili Holdings“ generalinio direktoriaus Dainiaus Kalinos, ir dabar prie „Čili“ restoranų nusidriekia eilės, o trečiąjį šių metų ketvirtį svečių restoranuose padaugėjo 11 proc. Pernai tą patį laikotarpį lankomumas augo 8 proc.

Bendrovės valdomų restoranų apyvarta per pirmus devynis metų mėnesius siekė 109,216,mln. litų. Tai 31 proc. mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai, kuomet apyvarta sudarė 157,816 mln. litų.

„Šiemet sumažinome patiekalų kainas, net 140 tūkstančių mūsų lojalumo programos dalyvių – „Draugų kortelės“ turėtojų – naudojasi pasiūlymais už kur kas mažesnę kainą, pakėlus pridėtinės vertės mokestį, mes savo patiekalų kainų nedidinome – tai lėmė mažesnes pajamas, tačiau leido išsaugoti lankytojus. Būtent lankytojai yra mūsų veiklos prioritetas, nes, žvelgdami į ateitį, suprantame, kad šiuo metu itin svarbu neprarasti savo klientų, kuriuos vėliau gali būti daug sunkiau susigrąžinti“, – teigė D. Kalina.

Generalinio direktoriaus manymu, “Čili“ tinklo rezultatai yra optimalūs, o juos leido pasiekti lanksti tinklo strategija, greita reakcija į pokyčius, poreikius atitinkantys pasiūlymai už priimtiną kainą. D.Kalinos teigimu, „Čili“ rinkoje išlieka konkurencingi dėl to, kad restoranų svečiai jau yra pamėgę patiekalus, gerai jaučiasi jaukioje, jiems gerai pažįstamoje aplinkoje.Ypatingas dėmesys čia yra skiriamas patiekalų kokybei, aptarnavimo lygio  kėlimui, ieškoma būdų, kaip greičiau aptarnauti svečius, kad jiems nereikėtų laukti eilėse. “Čili“ vadovo manymu, būtent tinklai šiuo sunkesniu laikotarpiu yra lanksčiausi bei gali pasiūlyti savo klientams patraukliausias sąlygas. „Lankytojai pastebi ir įvertina mūsų pastangas užtikrinti jiems aukštą maisto kokybę, naujus patiekalus ir priimtiną kainų lygį“, – pabrėžė D. Kalina.

Neseniai „Čili pica“ svečiams pristatė naujovę – išskirtinėmis maistinėmis savybėmis pasižymintį pilno grūdo picų pagrindą. Šią savaitę svečius maloniai nustebins ir „Čili kaimo“ restoranai, savo valgiaraštį papildę daugiau nei keturiasdešimčia naujų patiekalų.

„Artimiausiais metais daug dėmesio ir toliau skirsime veiklos optimizavimui bei orientacijai į mūsų restoranų svečią. Tuo pat metu toliau ieškosime ir įvairiausių plėtros galimybių plėsdami tiek savo valdomų restoranų tinklą Lietuvoje, tiek didindami franšizės pardavimus“, – ateities planais dalijosi „Čili Holdings“ generalinis direktorius.

Šiuo metu „Čili Holdings“ restoranų ir kavinių tinklą sudaro 81 viešojo maitinimo įstaiga, tarp kurių – „Čili pica“, „Čili kaimas“, „Čili Kinija“, „Čili bistro“ ir „Čili kava“. Įmonės restoranai taip pat veikia Latvijoje, Estijoje, Ukrainoje bei Rusijoje.


 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius