Akcijos metu reikėjo pirkti „Tauro“ alų ir surasti vienintelį laimingąjį kamštelį su pergalingu užrašu „Aukso luitas“.
Pasak N.Paulausko, laimėjus pagrindinį prizą džiaugėsi visa šeima. „Pasakiau žmonai, kad laimėjau, bet ji nepatikėjo ir sakė, kad gal man tik vaidenasi ir tik tada, kai jai parodžiau kamštelį nusprendėme, kad abiem kartu vaidentis negali“, – šypsojosi laimėtojas, pasakodamas apie savo įspūdžius sužinojus gerą naujieną.
Daugiau nei du mėnesius vykusioje akcijoje-žaidime buvo išdalyta per 200 tūkst. „Tauro“ prizų: žiebtuvėlių, piniginių ir rašiklių. 1 kg svorio tikro aukso luitas buvo pagrindinis prizas.
UAB „Kalnapilio–Tauro grupė“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas džiaugėsi, kad ši akcija – žaidimas sulaukė didelio dėmesio. „Džiaugiamės galėdami pamaloninti savo ištikimiausius gerbėjus. Jau treti metai iš eilės jiems dovanojame auksinius prizus ir kiekvieną kartą susidomėjimas jais tik didėja, kai kurie iš jų „Tauro“ alų jau pradeda vadinti auksiniu,“ – sako M.Kirstukas.
Prieš dvejus metus „Tauro“ alus savo mėgėjams įteikė 1 kg aukso „Tauro“ bokalą, o pernai žvejai galėjo sugauti 1 kg svorio auksinę „Tauro“ žuvį. Šiemet aukso luito laimėtojas tikina dar nežinantis ką darys su gautu prizu, bet sako, kad auksas bet kuriuo atveju – puiki investicija.