Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Greitojo maisto tinklai konkurencijos nebijo: valgymo ne namuose rinka kasmet pamažu auga

Žinią, kad Lietuvoje plėtros galimybių dairosi vienas seniausių Amerikoje greitojo maisto užkandinių rinklų „Steak'n'Shake“ Lietuvos užkandinių tinklai sutinka ramiai. Pasak jų, greitojo maisto restoranų rinka kyla, tad valgytojų pakaks visiems, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.
McDonald's bulvytės
McDonald's bulvytės / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Į Lietuvą tinklas žvelgia kaip į vieną iš jiems patrauklių rinkų, tačiau tiesiogiai savo restoranų veikiausiai nesteigs, užtat pristatys tinklo franšizės įsigijimo galimybes Lietuvos verslininkams.

„Fast Foods Group“, valdančios greitojo aptarnavimo restoranus „Kentucky Fried Chicken“ ir piceriją „Pizza Hut“, vadovė Aurelija Gorelienė teigia, kad bendros Lietuvos greitojo aptarnavimo restoranų rinkos tendencijos palankios naujų dalyvių atėjimui: ši rinka auga, duris atveria daug naujų maitinimo vietų. „McDonald's“ vykdomasis direktorius Baltijos šalyse Tomaszas Nawrockis taip pat teigė, kad Lietuvoje valgymo ne namuose rinka kasmet pamažu auga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius