Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Kalnapilis-Tauras“ nusitaikė į Rusiją

 Veikiantis alaus baras – savotiškas prizas.
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Alus
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Alaus gamybos įmonė „Kalnapilio-Tauro grupė“ didina eksportą – pardavimai užsienio rinkose pernai augo 12 proc. iki 22 mln. litų, o tai sudarė 22 proc. visų pajamų. Sparčiausiai jos didėjo Rusijoje, kur bendrovė ateityje mato didžiausių perspektyvų, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.

„Lietuvos rinka traukiasi trejus metus iš eilės ir ateityje pardavimai mažės – nematome veiksnių, kurie galėtų lemti vartojimo įpročių pokyčius. Be to, žmonių mažėja, visuomenė sensta. Tokios pačios tendencijos yra visoje Europoje – kasmet rinka traukiasi apie 2 proc. Norint tai kompensuoti, reikia žvalgytis į kitas šalis“, – teigė „Kalnapilio-Tauro“ grupės vadovas Marijus Kirstukas.

Jis teigė, kad bendrovei reikia artimų rinkų, kur galima parduoti didelį kiekį produkcijos, be to, Muitų sąjungos šalys paskelbė, kad alui mažins muitus, o 2018 metais žada nulinį tarifą.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką