Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2014 01 30 /18:27

„Maximos“ remontas Kaune – galvos skausmas šalia įsikūrusioms parduotuvėms

Kaune, Savanorių prospekte, įsikūrusioje „Hyper Maxima“ parduotuvėje prasidėjo remontas. Kol didžioji dalis patalpų remontuojama, šalia veikiančios kitos įmonės priverstos kentėti triukšmą ir kęsti dulkių debesis. Savo ruožtu „Maxima“ teigia, kad darbai vykdomi kaip įmanoma tvarkingiau, o po laikinų nepatogumų tikrai bus geriau ir darbuotojams, ir klientams.
Remontuojama „Maxima“
Remontuojama „Maxima“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Į 15min.lt redakciją kreipėsi kelių įmonių darbuotojai, kurie skundėsi, kad yra priversti kiauras dienas kvėpuoti dulkes, nes neva „Maxima“ nesirūpina čia dirbančių žmonių sveikata.

Pardavėjos nuo prekių valė dulkes

Prekybos centre ketvirtadienį iš tiesų virė remonto darbai. Apsilankius keletoje parduotuvių, kurios buvo įsikūrusios šalia remontuojamų patalpų, galima buvo justi dulkių kvapą. Kai kurios lentynose išrikiuotos prekės buvo akivaizdžiai papilkėjusios. Pardavėjos nuolat su šluostėmis jas valė. 

„Prieš savaitę prasidėjo remontai. Iš pradžių buvo sumontuota tik pusė apsauginės užuolaidos. Tuo metu prasidėjo kraustymo bei ardymo darbai. Iš restorano buvo vežamas šienas, kuris čia buvo naudojamas dekoracijoms. Dulkes tenka valyti kiekvieną dieną po kelis kartus. Kartais to net nepavyksta padaryti, prasideda kosulys, čiaudulys“, – pasakojo vienos parduotuvės pardavėja Laura.

Remontuojama „Maxima“
Remontuojama „Maxima“

„Prieš porą dienų remontuojamos patalpos buvo uždengtos pilnai. Tada prasidėjo įvairūs rekonstravimai, gręžimai. Parduotuvėse, kuriose nėra lubų, ant prekystalių nusėdo rausvos spalvos dulkės. Darbininkai sakė, kad tuo metu jie gręžė metalą. Vadinasi, mes buvom priverstos kvėpuoti metalo dulkėmis, – tęsė moteris. – Tokiomis sąlygomis neįmanoma dirbti. Niežti visą kūną, grįžus namo, naktimis, norisi kosėti. Remontai truks dar kelis mėnesius. „Maxima“ turėtų neimti iš nuomininkų pinigų ir, kol vyksta remontas, uždaryti parduotuves.“

Laura išdavė, kad nuo rytojaus ji nedirbs. Viena prižasčių – remontas.

Prieš mėnesį šioje „Maxima“ labai sunkią traumą patyrė remontuoti sugedusios technikos atvykęs meistras.

„Maxima“ laikosi saugumo ir tvarkos

„Maximos“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė sakė, kad tvarkomos prekybos centre buvusio restorano patalpos, įrengiamos erdvės naujiems nuomininkams, keičiama dalis prekybinės įrangos, atnaujinamas prekybos centro interjeras.

Darbus stengiamasi atlikti ir kiek įmanoma tvarkingiau: darbai atliekami nekeliant triukšmo, zonos, kuriose dėl vykstančių darbų gali būti dulkių, – atitvertos ir uždengtos specialia dulkėms nepralaidžia plėvele.

„Tai nedidelės apimties darbai, vykdomi etapais. Nors darbai atliekami neuždarius centro, jie vyksta užtikrinant maksimalų saugumą: didžioji dalis darbų atliekama pasibaigus prekybos centro darbo valandoms, kiti, tvarkomą zoną saugiai atitvėrus tiek nuo klientų, tiek ir nuo prekybos centro darbuotojų ir taip užtikrinant, kad į darbų vietą negalėtų patekti nei pirkėjai, nei prekybos centro darbuotojai, nesusiję su vykdomais darbais.“, – teigia R.Saulytė.

Jos redakcijai atsiųstame komentare teigiama, kad darbus stengiamasi atlikti ir kiek įmanoma tvarkingiau: darbai atliekami nekeliant triukšmo, zonos, kuriose dėl vykstančių darbų gali būti dulkių, – atitvertos ir uždengtos specialia dulkėms nepralaidžia plėvele.

Taip išvengiama bet kokio dulkių sąlyčio su maisto produktais ar kitomis prekėmis, saugant, kad dulkės nepatektų į prekybos sales ar pagalbines patalpas, kurioje lankosi klientai ar dirba darbuotojai.

Uždaryti prekybos centrą keliems mėnesiams būtų blogiau

R.Saulytė pripažįsta, kad tam tikrų nepatogumų „Maxima“ ar kitų prekybos centre veikiančių parduotuvių darbuotojams ir klientams dėl vykstančių darbų gali kilti: „Užtvertos zonos darko parduotuvės estetinį vaizdą, dėl pertvarkos pačioje „Maximoje“, keičiasi tam tikrų skyrių vieta ir dėl to klientams parduotuvėje gali būti sunkiau susiorientuoti, jie įprastoje vietoje gali nerasti savo pamėgtų prekių.

Tačiau visi šie nepatogumai laikini. Jie ir kur kas menkesni nei klientams ar darbuotojams būtų tekę patirti parduotuvę keliems mėnesiams uždarius: tuomet klientams tektų keisti savo apsipirkimo įpročius ir vietoj savo mėgstamos ir patogios parduotuvės ieškoti kitos, darbuotojams mes surastume laikiną naują darbo vietą, bet tai jiems sukeltų nepatogumų, nes reikėtų dirbti toliau nuo namų, kitaip planuoti atvykimą į darbą, pritapti prie naujo kolektyvo, naujos darbo tvarkos ir pan. Kitų parduotuvių darbuotojams tektų laikinai ieškotis naujos darbo vietos ar išeiti priverstinių atostogų.“

Pasak R.Saulytės, sprendimas parduotuvėje atlikti interjero atnaujinimo ir įrangos keitimo darbus buvo priimtas tik atsakingai įvertinus visus galimus nepatogumus. Apie būsimus darbus tiek klientai, tiek darbuotojai buvo įspėti iš anksto.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius