„Lėktuve mūsų buvo 143 suaugusieji ir keturi kūdikiai. Apie „Go Planet Travel“ problemas perskaitėme internete, jau lipdami į lėktuvą. Atskridus mus pasitiko gidės, išdalino vokus su žemėlapiais, pasižymėjo viešbučius. Pažadėjo, kad netrukus sulauksime autobusų, kurie išvežios po juos. Vienu momentu buvo kilusi mintis, kad viskas bus gerai. Deja, taip nebuvo. Laikas bėgo, gidės dalijo pažadus. Kentėjome karštį. Įtampa tarp keleivių augo“, – prisiminė nelengvą atostogų pradžią Gediminas.
Vyrui įsiminė, kad sunkiausia buvo mamoms su kūdikiais ant rankų prie 40 laipsnių karščio.
„Daugelis laukėme 14 valandų. Suaugusiems nebuvo labai malonu. Mūsų 9 metų vaikas nelengvai, bet ištvėrė kepinantį karštį ir ilgą laukimą. Kūdikių verkimo ir jų mamų išsigandusių veidų nenoriu ir prisiminti. Galiausiai dalis neiškentė, ėmė taksi ir patys važiavo į nurodytus viešbučius“, – sakė su šeima atostogavęs Gediminas.
Likusieji, pasak vyro, skambino ne tik kelionių organizatoriui, tarpininkams, bet taip pat kreipėsi į ambasadą, Valstybinį turizmo departamentą. Nevilties apimta šeima ne iš karto sugalvojo pagalbos kreiptis ir į bendrovę, iš kurios ir buvo įsigiję atostogų kelialapį.
„Neturėjome daug vilčių, jie taip pat tėra tarpininkai. Tačiau buvome maloniai nustebinti beta.lt darbuotojų rūpesčio ir operatyvumo. Ne tik apgyvendino 5 žvaigždučių viešbutyje, kaip tikėjomės įsigydami kelionę, bet ir nuvežė iš oro uosto į viešbutį. Esame labai patenkinti ir dėkingi, kad mums pasisekė pailsėti“, – sakė Gediminas.
Vyras taip pat džiaugėsi, kad dar tą patį vakarą pagalbos iš Lietuvos garbės konsulės Mine Okudur sulaukė ir kartu į Turkiją skridę tautiečiai.
„Kitiems girdėjome ne taip pasisekė, viešbučiai, maistas neatitiko įsigytų. Mums viskas buvo puiku“, - sakė vyras.
Pasak Turkijoje su šeima atostogavusio vyro, dėl grįžimo jie nerimavo tik pirmą rytą. Bendrovė įtikino, kad viskas bus pagal planą.